خبرگزاری کار ایران

آینده مبهم ستاره رئال مادرید؛ ایسکو هفت جان دارد

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۳۲۸

این نخستین‌بار نیست که ایسکو آینده‌اش در رئال مادرید را مبهم می‌بیند هرچند حقیقت دارد که این بار آینده‌اش به مویی نازک‌تر از همیشه بند شده است.

به گزارش ایلنا، او یکی از نخستین نام‌هایی بود که در فهرست تیم قرار می‌گرفت اما در فینال جام جهانی باشگاه‌ها بازی نکرد و این اتفاق هرگز قبل از این رخ نداده بود.

او به‌عنوان بازیکن رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان در لیسبون، با تصمیم کارلو آنچلوتی در ترکیب اصلی قرار گرفت‌؛ همینطور در میلان زیر نظر زین‌الدین زیدان اگرچه در ترکیب اصلی نبود اما به‌عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد.

حالا بعد از فینال جام جهانی باشگاه‌ها درک می‌کند اینکه در یک مسابقه مهم حتی یک دقیقه هم فرصت بازی نداشته باشی، چه حسی دارد. در هر دو موقعیت قبلی، در روند بازی تاثیرگذار بود؛ با آنچلوتی به سرعت گردش توپ اضافه کرد و مربی ایتالیایی را مجاب کرد که می‌تواند با کیفیتش به‌عنوان شماره 9 کاذب و در خط میانی نقش داشته باشد. با زیدان، کار سخت‌تر شد و در تابستان 2016، ایسکو مثل خامس رودریگس در دسترس خریداران به نظر می‌رسید. این کلمبیایی رفت و ویسنته دل بوسکه تصمیم گرفت ایسکو را برای جام ملت‌های اروپا نبرد.

خیلی تیم‌ها برای جذب او با سفیدها تماس گرفتند اما نمی‌خواست برود بنابراین در را محکم بست حتی به روی تاتنهام موریسیو پوچتینو. زیدان به او فرصت داد و فصل بعد واقعا نشان داد چه توانایی‌هایی دارد و بازیکن مهمی در باشگاه و تیم ملی زیر نظر خولن لوپتگی شد. اوضاع کاملا تغییر کرد و او از بازیکن مازاد به یک بازیکن ضروری تبدیل شد به این خاطر که اهل مبارزه بود.

رفتن لوپتگی از رئال اوضاع را برایش به هم ریخت هرچند همچنان برای اسپانیا زیر نظر لوییس انریکه بازی می‌کند اما سانتیاگو سولاری او را از گزینه‌های مورد نظرش نمی‌داند.

نبودنش در فینال ابوظبی این نگرش را تقویت می‌کند و در ژانویه شایعات بیشتری درباره رفتنش از رئال مادرید مطرح خواهد شد؛ گفته می‌شود چلسی و منچسترسیتی به دنبال جذب این بازیکن هستند. رئال مادرید فوری تصمیم نخواهد گرفت چون می‌خواهد سولاری و ایسکو قضیه را حل و فصل کنند اما ایسکو دوست ندارد برچسب تعویضی رویش بخورد.

منبع: مارکا / خوسه فلیکس دیاس

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز