خبرگزاری کار ایران

90 دقیقه رئال مادرید و رایو؛ از ماجرای ایسکو تا افت آسنسیو

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۴۲۵

رئال‌مادرید توانست رایو وایکانو را ببرد اما این برد خوشحالی چندانی در پی نداشت و امسال برای رئال در لالیگا به شکلی ناامیدکننده به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، بازی دو تیم ملالت‌بار بود و رئال نتوانست به‌جز چند دقیقه در نیمه اول، سلطه چندانی بر بازی داشته باشد. آنها نمی‌توانستند در این بازی حرکات ترکیبی خوبی انجام دهند.

رایو هم تا دقیقه 90 کار خاصی انجام نداد اما در آن دقیقه بود که تیبو کورتوا با دو واکنش پیاپی توانست تیمش را نجات دهد. همین باعث شد تماشاگران در اعتراض به عملکرد تیم سوت بزنند. آنها همچنین از اینکه لوکا مودریچ جایش را به فده والورده داد ناراضی بودند.

ماجرای سانتیاگو سولاری و ایسکو هم همچنان ادامه دارد. این‌بار این بازیکن اهل مالاگا حتی خودش را کنار زمین گرم هم نکرد، در حالی که سبایوس، وینیسوس، والورده و اودریوسولا به گرم کردن خود پرداختند. ایسکو هم در این میان روی نیمکت در کنار وایخو نشست.

مساله این بود که گرت بیل به این مسابقه نرسیده بود ولی با این حال در کل بازی، جایی برای ایسکو وجود نداشت.

تونی کروس پس از مصدومیتی که فقط خودش در توییتر اعلام کرده بود به ترکیب بازگشت. او آماده به نظر می‌رسید و ضرباتی هم به سمت دروازه زد اما هرچه بازی بیشتر به جلو رفت، عملکرد او هم بیشتر افت کرد. ضربه او که به تیر دروازه خورد، بهترین فرصت نیمه اول بود.

لوکا مودریچ مانند همیشه بااحتیاط بود. او جایزه توپ طلایش را به ورزشگاه آورد و بدون آنکه بخواهد چندان جلب توجه کند، به تماشاگران نشان داد. او داخل و خارج میدان همین است و همین باعث شد بهترین بازیکن سال شود. او اخیرا در بهترین فرم خود نبوده است اما به نظر می‌رسد که دارد به مرز آمادگی می‌رسد. نبود گرت بیل فرصتی برای آسنسیو فراهم کرد، اما او نتوانست از آن به بهترین شکل استفاده کند. آسنسیو نهایت تلاش خود را کرد اما نتوانست بدرخشد و روشن بود که در شرایط آرمانی نیست. او دو فرصت آشکار گلزنی داشت که آنها را گل نکرد و نخستین بازیکن تعویضی رئال بود. لالیگا باید ماجرای «بند ترس» را ممنوع کند. زمانی که باشگاه‌ها بازیکنان خود را قرض می‌دهند، گاهی ‌بندی در قرارداد آنها می‌گنجانند که طبق آن، بازیکن حق ندارد مقابل باشگاه اصلی‌اش به میدان برود. رائول ده‌توماس، بهترین بازیکن رایو به همین دلیل نمی‌توانست مقابل مادرید بازی کند. این کارها ارزش لالیگا را پایین می‌آورد.

منبع: مارکا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز