خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد وسوسه انگیز ویلفرد زاها برای حضور در چین

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۳۱۳

ویلفرید زاها پیشنهاد وسوسه‌انگیزی برای رفتن به چین در فصل نقل و انتقالات ژانویه دریافت کرده که بر اساس آن سالانه 11 میلیون پوند دستمزد می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، مهاجم کریستال‌پالاس مورد توجه تیم دالیان ییفانگ در سوپرلیگ چین قرار گرفته و این تیم می‌خواهد بازیکن تیم ملی ساحل‌عاج را به یکی از بهترین دستمزدبگیران جهان فوتبال تبدیل کند. آنها حاضرند برای این قرارداد چهارساله 44 میلیون پوند بعد از کسر مالیات به او بدهند.

این بازیکن همچنین می‌تواند سالانه 5/2 میلیون پوند اضافه به‌عنوان پاداش بگیرد، علاوه بر این پرواز درجه یک به‌صورت همیشگی در اختیارش خواهد بود تا هر وقت مایل است به انگلیس برگردد. این پکیج پیشنهادی تقریبا سه برابر قرارداد فعلی او است که گفته می‌شود 130 هزار پوند در هفته دستمزد می‌گیرد.

دالیان ییفانگ که مربی‌اش، بازیکن و مربی سابق رئال‌مادرید، برند شوستر است، با افتتاح رسمی پنجره نقل و انتقالات ژانویه این پیشنهاد را ارائه می‌کند. البته احتمال اینکه پالاس پیشنهاد درباره زاها را بپذیرد زیاد نیست، با توجه به اهمیتی که برای تیم دارد و اینکه تا سال 2023 قراردادش را تمدید کرده اما همین پیشنهاد برای بازیکن 26 ساله اهمیت دارد و جایگاه او را به‌عنوان یکی از بازیکنان آینده‌دار تایید می‌کند.

منبع: دیلی‌میل

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز