خبرگزاری کار ایران

سنگ بزرگ پیش پای مشتری‌های گوچی

قوچان نژاد - استقلال؛ 500 هزار دلار برای نیم‌فصل

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۱۲۸

رضا قوچان‌نژاد مهاجم آپوئل قبرس در لیست خرید وینفرد شفر است و باشگاه استقلال مذاکراتی با مدیر برنامه‌های این بازیکن 31‌ساله انجام داده است

به گزارش ایلنا،رضا قوچان‌نژاد مهاجم آپوئل قبرس در لیست خرید وینفرد شفر است و باشگاه استقلال مذاکراتی با مدیر برنامه‌های این بازیکن 31‌ساله انجام داده تا در صورت رسیدن به توافق زمینه حضور رضا گوچی در استقلال را فراهم کند. اما مذاکرات آبی‌ها با مهاجم سابق تیم ملی خیلی زود به بن‌بست رسید.

بر اساس شنیده‌ها از داخل باشگاه استقلال، مدیر برنامه‌های قوچان‌نژاد رقم نسبتا سنگینی را پیش پای مدیران استقلال گذاشته است. پولی که آنها می‌خواهند با توجه به قیمت این روزهای دلار و البته وضعیت اقتصادی باشگاه حکم سنگ بزرگ را دارد! استقلال اگر گوچی را می‌خواهد باید 500 هزار دلار به این بازیکن بدهد.

با توجه به نرخ این روزهای دلار این مبلغ در حدود 5 میلیارد تومان می‌شود که چنین مبلغی برای نیم‌فصل با استانداردهای مالی فوتبال ایران همخوانی ندارد. البته قیمت گوچی در سایت های نقل و انتقالاتی هم بیش از یک میلیون دلار تخمین زده شده و طبیعی است که مدیر برنامه‌های او چنین درخواست مالی را برای تیم فصل بازی مطرح کند.

یکی از مدیران استقلال معتقد بود حتی پرسپولیس و تراکتورسازی هم نمی‌توانند چنین پولی را برای نیم فصل به قوچان‌نژاد یا هر بازیکن دیگری بدهند.

اگر گوچی حاضر نشود تخفیف بدهد و دستمزدش را کاهش دهد، بسیار بعید است شاهد حضور او در لیگ ایران باشیم. به ویژه که بسیاری از باشگاه‌ها از جمله همین استقلال و پرسپولیس و تراکتور قراردادهای دلاری دیگری هم دارند و به واسطه حریم‌ها برای جابه‌جایی و پرداخت دستمزدهای دلاری با مشکلات و موانع بسیاری روبه‌رو هستند.    

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز