خبرگزاری کار ایران

پس از حذف از فهرست جام ملت‌های آسیا / حسینی در آستانه ترک استقلال

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۷۹۶

سنگربان جوان استقلال تصمیم نهایی خود را برای جدایی از استقلال گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دروازه‌بان جوان تیم استقلال تصمیم خود مبنی بر جدایی از این تیم را گرفته و قصد دارد در نیم فصل استقلال را ترک کند.

پس از اینکه حسینی از فهرست کارلوس کی‌روش برای حضور در جام جهانی خطر خورد این دروازه‌بان امیدوار بود تا با حضور ثابت خود در بازی‌های لیگ برتر در فصل جاری یکی از 23 بازیکن فهرست سرمربی پرتغالی برای حضور در جام ملت‌های آسیا قرار بگیرد اما اوضاع آن طور که او می‌خواست پیش نرفت و در این فصل هم در اکثر مسابقات روی نیمکت نشست و نظاره‌گر عملکرد مهدی رحمتی سنگربان باتجربه این تیم درون دروازه شد.

همین امر باعث شد تا حسینی پس از عدم قرارگیری در ترکیب استقلال در جام حذفی مقابل نفت مسجدسلیمان طی مصاحبه‌ای اعلام کند قصد جدایی از استقلال را دارد که این موضوع واکنش باشگاه استقلال را در پی داشت و آنها اعلام کردند بابت این مصاحبه حسینی را توبیخ خواهند کرد. وی پس از این مصاحبه چند بار درون دروازه استقلال قرار گرفت اما این مورد تداوم نداشت و مهدی رحمتی انتخاب اول شفر برای مسابقات مهم بود.

حسینی اگر چه توسط کی‌روش به اردوی قطر دعوت شده بود اما نتوانست نظر مساعد سرمربی پرتغالی را به خود جلب کند و قافیه را به پیام نیازمند دروازه‌بان سپاهان باخت و از لیست مسافران جام ملت‌های آسیا جا ماند.

از طرفی رفتارهای سرمربی آلمانی استقلال در قبال حسینی باعث شده تا او تصمیم نهایی خود را برای جدایی از استقلال بگیرد. شفر در مصاحبه‌های متعدد به تمجید از رحمتی پرداخت و مدعی شد دلیل بازی ندادن حسینی این است که وی نمی‌تواند مدافعان را به خوبی رهبری کند و با آنها صحبت کند. این حرف‌ها به مذاق حسینی خوش نیامده و او در جمع‌های خودمانی نسبت به این موضع شفر در قبال خود واکنش نشان داده و  گلایه کرده است.

از ذوب‌آهن به عنوان جدی ترین مشتری حسینی نام برده می‌شود و باید ببینیم این دروازه‌بان جوان چه آینده‌ای خواهد داشت و آیا تیم محبوب خود را ترک خواهد کرد یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز