خبرگزاری کار ایران

رد حضور در تیم ملی به دلیل تهدید

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۵۸۹

تیته سرمربی تیم ملی برزیل فاش کرد که هافبک منچسترسیتی به خاطر اهانت‌ها و تهدید‌هایی که پس از جام جهانی 2018 روسیه از او صورت گرفت، دیگر حاضر نشده به سلسائو برگردد.

به گزارش ایلنا، او اعلام کرد که فرناندینیوی 33 ساله را به تیم ملی دعوت کرده اما او این دعوت را نپذیرفته و دلیل آن را هم توهین‌هایی دانسته که به خاطر ناکامی تیم ملی برزیل در جام جهانی 2018 روسیه به او و خانواده‌اش صورت گرفت و او را در مورد برگشتن به ترکیب برزیل تهدید کردند.

فرناندینیو در آخرین بازی برزیل در جام جهانی مقابل بلژیک در مرحله یک چهارم نهایی که با گل به خودی‌اش مسبب باخت 2 بر یک سلسائو و حذف آن شد، با انواع و اقسام اهانت‌ها و تهدیدات مواجه شد و تیته تأیید کرد که هافبک من‌سیتی بعد از آن ماجرا به خانواده‌اش قول داد که دیگر هرگز برای تیم ملی برزیل بازی نکند.

تیته به شبکه تلویزیونی اسپورت تی‌وی گفت: « اولین بازیکنی که من بعد از جام جهانی می‌خواستم به تیم ملی دعوت کنم، فرناندینیو بود. او نفر اول بود. او بازیکن خارق‌العاده است. من رفتم تا شخصاً با او صحبت کنم چون تیم ملی برزیل به داشتن بازیکنی حرفه‌ای و باهویت مانند او افتخار می‌کند. امیدوارم که این ماجرا تمام شود. من می‌خواهم به او به هر اندازه که نیاز دارد، کمک کنم.» فرناندینیو که 49 بازی ملی دارد، یکی از بازیکنانی بود که در باخت 7 بر یک برزیل مقابل آلمان در نیمه نهایی جام جهانی 2014 نیز در میدان حضور داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز