خبرگزاری کار ایران

کاندلاس عادت کرده مدام خداحافظی کند؛

شمسایی: فوتسال‌ایران مربیانی بزرگتر از خسوس می‌خواهد / مردم را از فوتسال دل‌زده کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۶۰۱

خسوس اگر بهترین مربی ایران هم باشد حداقل با تیم ملی ایران نتوانسته نتایج خوبی بگیرد و نتایج او با تیم ملی به خوبی این موضوع را ثابت می کند.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه تیم ملی با هدایت خسوس روند نزولی را طی می‌کند، گفت: متاسفانه مردم از نتایج فوتسال دل‌زده شده‌اند و این برای این رشته که زمانی بعد از فوتبال پرافتخارترین رشته کشور بود خطرناک است.

وحید شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب به نتایج اخیر تیم ملی فوتسال در مسابقات گرندپریکس برزیل اشاره کرد و افزود: نتایج ضعیف بود و اتفاقی بود که افتاده؛ به اعتقاد من فوتسال با این وضعیت ضرر می‌کند و سیر نزولی دارد.

وی ادامه داد: فراموش نمی‌کنم از سال ۲۰۰۸ به بعد فوتسال ما به یکی از رشته‌های افتخارآفرین کشور تبدیل شده بود، اما از آن زمان به بعد اتفاقاتی افتاد که این روند سیر نزولی به خود گرفت.

شمسایی ادامه داد: خسوس اگر بهترین مربی دنیا هم باشد، حداقل با تیم ملی ایران نتوانسته نتایج خوبی بگیرد و نتایج او با تیم ملی به خوبی این موضوع را ثابت می‌کند.

ملی‌پوش اسبق‌فوتسال‌ایران درباره دلایل ناکامی ایران در سال‌های اخیر اظهار داشت: این امر دلایل زیادی دارد. مسئولان فدراسیون می‌خواهند آینده‌سازی کنند و با دعوت از جوانان ترکیب جدیدی را سر و شکل داده‌اند، اما از باتجربه‌ها غافل شده‌اند و این تیم ملی را از نظر بار تجربی پایین آورده است.

وی ادامه داد: موضوع دیگر انتخاب همین سرمربی است. خسوس ابتدا به عنوان مدیر فنی به ایران آمد و بعد سرمربی تیم ملی شد، این اشکالی ندارد، اما نتایجی که او با تیم ملی گرفته به گونه‌ای است که هیچ جای دفاعی ندارد. به اعتقاد من با خسوس نمی‌توانیم پیشرفت کنیم و باید به دنبال مربیانی باشیم که بزرگ‌تر از فوتسال ما باشد.

شمسایی با نام‌بردن از مربیان سرشناس و صاحب سبک فوتسال‌دنیا اظهار داشت: لوزانو، هرمانس، مارکوس و… مربیانی هستند که می‌توانند سطح فوتبال ما را ارتقا دهند، نه اینکه دل‌مان را به خسوس خوش کنیم که نه جوان‌گرایی کرده و نه توانسته از سرمایه فعلی فوتسال‌ایران در جهت ارتقا فوتسال ما استفاده کند.

کاپیتان اسبق تیم ملی یادآور شد: فوتسال ایران جزو ۵ تیم اول دنیاست، اما امروز به حال و روزی افتاده که بعید می‌دانم بتواند به این زودی‌ها جایگاه گذشته خود را بازیابد.

وی ادامه داد: خیلی تلاش کردیم از خسوس دفاع کنیم و ویژگی‌های برجسته او را ببینیم، ولی او با فوتسال ما نتایج خوبی نگرفت و افرادی مثل من که خاک این رشته را خورده‌اند از این بابت رنج می‌برند.

شمسایی ادامه داد: این فوتسال‌ایران است که دارد ضرر می‌کند، نه خسوس‌کاندلاس. شما همین نتایج جام‌جهانی کوچک را ببینید. زمانی که ما در این مسابقات شرکت می‌کردیم تیم‌های بسیاری قدرتمندی در آن شرکت داشتند، ولی حالا کار به جایی رسیده که کاستاریکا و ویتنام که تیم‌های درجه پنجم جهان هستند در آن حضور دارند و تازه در بین این تیم‌های ضعیف هم ما سوم می‌شویم.

کاپیتان اسبق تیم ملی در مورد اینکه خسوس تا به حال چندین بار از تیم ملی خداحافظی کرده و دوباره حرفش را پس گرفته، گفت: این آدم عادت کرده خداحافظی کند. او سن و سالش بالاست و بهتر از همه می‌داند که دیگر توان کار در این سطح از فوتسال را ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا وقت آن نرسیده که مسئولان‌ کمیته و فدراسیون به قرارداد خسوس پایان بدهند، گفت: فکر می‌کنم او حالا حالاها در تیم ملی ما باشد تا به طور کامل فوتسال‌ما را نابود کند. من فکر نمی‌کنم مسئولان فدراسیون تصمیمی برای کنار گذاشتن او داشته باشند. آنچه مشخص است او در حد و اندازه‌های فوتسال ما نیست و هر چقدر با او جلوتر برویم ناکامی‌های فوتسال ما بیشتر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز