خبرگزاری کار ایران

امین حاج‌محمدی :

رحمتی و بیرانوند سال‌هاست که با هم دوست هستند/ ترابی در پرسپولیس هم موفق می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۰۷۵

نارنجی‌پوشان پایتخت در نیم‌فصل دوم کار سختی در پیش دارند به این دلیل که در سه جبهه خواهند جنگید.

به گزارش ایلنا،تمرینات سایپا از دیروز شروع شد تا شاگردان علی دایی برای نیم‌فصل دوم آماده شوند. نارنجی‌پوشان پایتخت در  نیم‌فصل دوم کار سختی در پیش دارند به این دلیل که در سه جبهه خواهند جنگید. سایپا دو بازی در پلی‌آف آسیا دارد و در جام حذفی هم تا نیمه نهایی صعود کرده که باید به مصاف داماش برود. در این رابطه صحبت‌های امین حاج‌محمدی مدافع سایپا را بخوانید

از تعطیلات راضی هستی؟

تعطیلات ما به پایان رسیده و از دیروز تمرینات شروع شد. البته این فصل کم تعطیلی نداشتیم و یک جورهایی عادت کردیم و کنار می‌آییم.

از نیم‌فصل اول راضی هستی؟

من فکر می‌کنم اگر مصدوم زیاد نمی‌دادیم و تعطیلات هم کمتر بود و البته بدشانسی نمی‌آوردیم امتیازات بیشتری کسب می‌کردیم.

از داوری‌ها نیز خیلی انتقاد کردید که اخیرا خود علی دایی نیز طی مصاحبه‌ای مدعی شده داوری‌ها به ضرر سایپا بوده است.

اخیرا برنامه نود اشتباهات داوری را بررسی کرد که دیدید سایپا هم چقدر از آن ضرر کرده است. من فکر می‌کنم اگر مشکلات داوری به ضرر سایپا نبود الان شرایط خیلی بهتری داشتیم و می‌توانستیم در لیگ هم مدعی شویم.

فشردگی مسابقات هم تا حدودی سایپا را اذیت کرد.

تیم ما فقط سه مسابقه در جام حذفی 120 دقیقه‌ای بازی کرد که واقعا سنگین بود. در لیگ هم که به خاطر حضور در مسابقات جام حذفی فشرده بازی کردیم و همین امر باعث شد تا بدن‌های‌مان تحلیل برود.

خیلی‌ها اعتقاد دارند چون نیمه‌نهایی به داماش خوردید، خوش‌ شانس هستید؟

داماش الکی تا نیمه‌نهایی صعود نکرده و توانسته تیم‌های لیگ برتری را نیز حذف کند. ما قبل از اینکه به داماش بخوریم با تیم‌های بزرگی مثل استقلال و نفت بازی کردیم و این تیم‌ها را شکست دادیم. در جام حذفی همه تیم‌ها انگیزه دارند که نمی‌شود گفت فلان تیم خوش شانس بود و فلان تیم بدشانس.

خود تو چند فینال جام حذفی را تجربه کردی؟

من تا الان چهار فینال را تجربه کردم که اگر خدا بخواهد پنجمی را هم تجربه خواهم کرد.

تا حالا قهرمان نشدید؟

متاسفانه هر چهار فینال را واگذار کردیم که امیدوارم اگر رفتیم فینال این بار طلسم بکشند و قهرمان شویم.

بازی در چمن مصنوعی با داماش سخت نیست؟

من قبل از اینکه جواب این سوال را بدهم باید اضافه کنم که پارسال هم با خونه به خونه که خود من در این تیم بازی می‌کردم با شایستگی به فینال رسیدیم و نباید داماش را تیم آسانی بدانیم. درخصوص سوال بعدی هم باید بگویم یک حسنی که دارد ما قبل از داماش با سپیدرود در رشت بازی می‌کنیم و حداقل به بازی در چمن مصنوعی عادت خواهیم کرد. در کل بازی در چمن مصنوعی سختی خودش را دارد که امیدوارم بدشانسی گریبان ما را نگیرد.

خبر داری بیرانوند علیه رحمتی مصاحبه کرده؟

من یک چیزهایی شنیدم ولی در جریان کامل مصاحبه‌های رحمتی و بیرانوند قرار ندارم. البته این را بگویم که علیرضا بیرانوند تحت تاثیر دیگران قرار گرفته که علیه رحمتی حرف زده است. بیرانوند قلب پاکی دارد و آدمی نیست که بخواهد علیه کسی حرف بزند. بخصوص که علیه رحمتی باشد من می‌دانم رحمتی و بیرانوند با هم رابطه بسیار خوبی دارند و حتی مهدی رحمتی نیز خیلی به بیرانوند کمک کرده است. آنها سال‌هاست که با هم رابطه دارند و دوست هستند.

در مورد رفتن ترابی به پرسپولیس نظری نداری؟ آیا او در این تیم موفق می‌شود؟

مهدی ترابی بازیکن بی‌حاشیه‌ای است که شک نکنید در پرسپولیس هم موفق می‌شود. او از لحاظ فنی فوق‌العاده است و به خاطر اخلاق خاصی که دارد و بی‌حاشیه است قطعا می‌تواند در پرسپولیس هم توانایی‌هایش را نشان دهد. من هم امیدوارم این اتفاق رخ دهد و او در تیم جدیدش موفق شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز