خبرگزاری کار ایران

نعمتی: با وجود مشکلات بهترین نتایج را گرفتیم/ هدف ما هت تریک قهرمانی است

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۵۵۵

هافبک پرسپولیس در مورد شرایط تیمش و پایان محرومیت صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سیامک نعمتی ستاره تیم پرسپولیس در پایان بازی با پیشکسوتان در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: من یه مصدومیت جزیی دارم که در بازی ها هم داشتم. آقای برانکو صلاح دانستند فعلا استراحت کنم. انشالله در این ده دوازده روزی که تیم تعطیل است بتوانم صددرصد سلامتم را به دست بیاورم. انشالله دیگر از دور جدید تمرینات با تیم تمرین کنم.

وی در ادامه به پایان محرومیت پرسپولیس نیز اشاره کرد و گفت: فکر میکنم این نیم فصل برای هواداران یکی از بهترین نیم فصل های تاریخ پرسپولیس بود. جون با محرومیتی که تیم  روبه رو بود و مشکلاتی که پرسپولیس داشت توانستیم بهترین نتیجه را بگیریم. در آسیا هم خدا را شکر به فینال رسیدیم و جام حذفی هم به دور بعد صعود کردیم. فکر می‌کنم یک نیم فصل خیلی خوب را رقم زدیم انشاءلله با کادر مدیریت جدید آقای عرب هم بتوانیم نیم فصل دوم موفق باشیم. امیدوارم مدیریت جدید بتواند شرایط پرسپولیس را از این که هست بهتر کند.

وی همچنین به حضور پرسپولیس در کورس قهرمانی نیز اشاره کرد و گفت: صد درصد برای هت تریک قهرمانی تلاش میکنیم. با نفراتی هم که اضافه شدن فکر میکنم تیممان بهتر میشود .امیدوارم که بچه ها بتوانند به تیممان کمک کنند تا روند نیم فصل اول رت ادامه بدهیم به سمت قهرمانی.

سیامک نعمتی در پایان راجع به بازی با پیشکسوتان گفت: بازی با پیشکسوتان خیلی جذاب و لذت بخش بود. همین که این عزیزان را از نزدیک ببینیم برای ما نعمت است. انشاءالله  بتوانیم از بازی ها و تجربه‌شان استفاده کنیم و در زمین اجرا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز