خبرگزاری کار ایران

دو ایرانی دربین 24 ستاه احتمالی جام ملت های آسیا

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۷۰۷

دو بازیکن تیم ملی ایران در بین ستاره های احتمالی جام ملت ها قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، با نزدیک شدن پایان سال 2018، نشریه تیتان اسپورت چین، به معرفی برترین‌های فوتبال قاره کهن در سال 2018 پرداخته و در فهرست 24 نفره نامزدهایش نام دو بازیکن ایران را قرار داده است که یکی از آنها علیرضا جهانبخش است و دیگر علیرضا بیرانوند.

فاکس اسپورت با اشاره به فهرست معرفی شده توسط تیتان اسپورت، درباره سنگربان تیم فوتبال پرسپولیس می‌نویسد: علیرضا بیرانوند در روسیه بازیکنی برجسته بود. این دروازه‌بان در تورنمنتی که ایران به صعود از گروهی سخت شامل اسپانیا، پرتغال و مراکش نزدیک شده بود، خوش درخشید. شماره یک تیم ملی همچنین در رسیدن پرسپولیس به اولین فینالش در لیگ قهرمانان آسیا از زمان آغاز این رقابت‌ها در سال 2003 کمک کرد.

فاکس اسپورت سپس به جهانبخش اشاره می‌کند و می‌نویسد: هموطن بیرانوند، علیرضا جهانبخش آن عملکردی که از او برای جام جهانی انتظار می‌رفت را نداشت اما پیش از آن او در تیم آزدآلکمار در لیگ اردویژه هلند عملکردی درحشان داشت که باعث شد سطح انتظارات از او به طور فضایی بالا برود. او فصل 18-2017 را به عنوان برترین گلزن لیگ هلند به پایان رسید که این عنوان برای او به توجه به پست بازی‌اش به عنوان یک بال دستاوردی حیرت‌آور بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز