خبرگزاری کار ایران

نماینده های 9 کشور در تیم ملی ایران/ قطر در صدر؛ با حضور یک تازه وارد

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۷۵۶

4 بازیکن از لژیونرهای دعوت شده به تیم ملی در لیگ ستارگان قطر فعالیت می کنند.

به گزارش ایلنا، لیست 35 نفره کارلوس کی روش برای آخرین اردوی تیم ملی پیش از آغاز جام ملت ها در قطر اعلام شد. 18 بازیکن از دعوت شده ها بازیکنانی هستند که خارج از یران و در تیمهای خارجی توپ میزنند.

این بازیکنان در بازه های زمانی متفاوت به اردوی تیم ملی دعوت می شوند و اکثریت قریب به اتفاق آنها در لیست نهایی کی روش هم حضور خواهند داشت.

در بین تیمهای خارجی، الاهلی قطر و ترابوزان اسپور ترکیه با دو نماینده صدرنشین هستند. محمدرضا خانزاده وامید ابراهیمی از تیم قطری و وحید امیری به همراه مجید حسینی دعوت شده اند.

بازیکنان لژیونر از 9 کشور دعوت شده اند. قطر با 4 نماینده در صدر است. در کنار دو بازیکن ذکر شده از الاهلی، مهدی طارمی و رامین رضاییان هم از لیگ ستارگان به اردوی تیم ملی می آیند. بلژیک و انگلیس با سه نماینده در رده بعدی هستند. مرتپی پورعلی گنجی، کاوه رضایی و علی قلی زاده از ژوپیلر لیگ و علیرضا جهانبخش، کریم انصاری فرد و سعید عزت اللهی از لیگ برتر و چمپیونشیپ انگلستان به تیم ملی ملحق می شوند.

روسیه و ترکیه هم دو نماینده دارند. دو بازیکن شاغل در ترابوزان پیش تر نام برده شدند اما رد روسیه سردار آزمون و میلاد محمدی توپ می زنند. سامان قدوس از لوشامپیونا، فرشاد احمدزاده از اکستراکلاسا، امیر عابدزاده از لیگ پرتغال و صادق محرمی از دیناموزاگرب دیگر دعوت شده های لژیونر تیم ملی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز