خبرگزاری کار ایران

عذرخواهی داور دردی را دوا نمی‌کند

طاهری: به موقع ترمز استقلال را کشیدند / شفر امروز به باشگاه لیست می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۲۱۱

مربی تیم استقلال تهران درباره حواشی به وجود آمده اخیر صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، داوری بحث‌برانگیز دیدار استقلال و پدیده باعث شده تا هم‌ بازیکنان این تیم نسبت به این موضوع اعتراض شدیدی کنند و هم هواداران که شعارهایی نیز علیه قاضی میدان انجام دادند. اینکه چه اتفاق‌هایی در طول فصل رخ داد تا در آخرین بازی استقلال همه با هم واکنش نشان دهند، باید کارشناسی صورت گیرد. در این رابطه گفتگویی با بیژن طاهری مربی آبی‌ها انجام دادیم که او هم مثل بقیه ناراحت بود.

آقای طاهری چرا داوران این همه اشتباه را انجام می‌دهند 

ما هم مثل همه ماندیم که چرا چنین اتفاقاتی رخ داده و داوری‌ها برای استقلال اینطور شده است؟! البته من شنیدم کمک داور بازی به خاطر اشتباهش عذرخواهی کرده که این عذرخواهی دردی را دوا نمی‌کند و برای ما امتیاز نمی‌شود.

هواداران هم که صبرشان لبریز شد و...

به‌هرحال هر هواداری صبر و تحمل خاص خودش را دارد و وقتی ببیند، اشتباهات داوری همش به ضرر تیمش شود و تیم‌های دیگر سود ببرند واکنش نشان می‌دهند و اعتراض می‌کنند.

با چهارمین برد متوالی می‌توانستید مدعی جدی قهرمانی شوید؟

با پیروزی در این بازی می‌توانستیم 27 امتیازی شویم و به سه امتیازی پدیده برسیم و اختلاف‌مان را با سایر رقبا کمتر کنیم ولی به موقع ترمز استقلال را کشیدند!

استقلال داشت خودش را پیدا می‌کرد؟

تیم ما بعد از بازی ذوب‌آهن در مسابقات آسیایی مشکلاتش شروع شد و تا بازی با پدیده ادامه پیدا کرد. شما مشکلات تیم ما را با اشتباهات داوری کنار هم بگذارید و ببینید چه بلاهایی سرمان آوردند تا تلاش کنیم و بتوانیم به شرایط خوب برسیم ولی این آخرین بازی کارمان را سخت کردند.

قبول دارید برخلاف سایر تیم‌ها که حتی از داوری‌ها هم سود می‌بردند، ولی اعتراض می‌کردند استقلال خیلی دیر به فکر اعتراض افتاد؟

مکتب استقلال از اول هم همین‌طور بوده و از قدیم هم وقتی خود ما بازی می‌کردیم هیچ موقع به داوری‌ها اعتراض نمی‌کردیم و سعی می‌کردیم خودمان را کنترل کنیم. ذات استقلال همین بوده و شخصیتش را حفظ کرده است. الان هم که می‌بینید هواداران و بازیکنان این‌طوری اعتراض می‌کنند به خاطر این است که اشتباهات داوری علیه تیم خیلی شده و وقتی تکرار می‌شود دیگر جای سکوت باقی نمی‌گذارد، ما خودمان بارها به بازیکنان گفتیم که هیچ موقع به داوری‌ها اعتراض نکنند ولی گاهی وقت‌ها سکوت کردن مشکلات را زیادتر می‌کند.

خود شفر هم شاید نگاه آلمانی دارد که زیاد به نحوه داوری اعتراض نمی‌کند در حالی که خیلی‌ها از همین اعتراض‌ها سود می‌برند؟

گفتم که شخصیت استقلال با سایر تیم‌ها فرق می‌کند و خود آقای شفر هم بارها از داوری‌ها حمایت کرده حتی روزهایی که به ضرر تیمش سوت زده‌اند. ما از قدیم یاد گرفتیم که به داوری‌ها اعتراض نکنیم. اگر شما خود من را کنار زمین ببینید، متوجه می‌شوید که هیچ موقع به نحوه داوری اعتراض نکردم و احترام گذاشتم.

خبر دارید بازیکنان پرسپولیس به نحوه مصاحبه‌های استقلالی‌ها واکنش نشان داده‌اند؟

من هیچ موقع خودم را وارد فضای این بحث‌ها نمی‌کنم و همه چیز را به کارشناسان می‌سپارم. شما وقتی آمار را نگاه کنید همه چیز گیرتان خواهد آمد.

برای نیم‌فصل دوم برنامه‌ای دارید؟

ما امروز هم یک جلسه تمرینی داریم که احتمالا ده روزی به بازیکنان استراحت خواهیم داد.

لیست ورود و خروج تیم چه زمانی مشخص می‌شود؟

امروز خود آقای شفر لیستش را به باشگاه خواهد داد.

شما از این لیست خبر دارید؟

همه چیز دست آقای شفر است و خودش تصمیم می‌گیرد چه کار کند.

شما با مرحوم دانایی‌فرد که همبازی نبودید؟

من همبازی نبودم ولی مرحوم دانایی‌فرد جزو بهترین بازیکنان ایران بود که توانست در تیم منتخب جهان هم بازی کند. جا دارد که درگذشت مرحوم را به خانواده‌اش و همه استقلالی‌ها تسلیت بگویم.

شما چند سال در استقلال بازی کردید؟

من شش سال در استقلال بودم که توانستم به عنوان هافبک 14 گل هم به ثمر برسانم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز