خبرگزاری کار ایران

خمارلو: اتحاد سرمربیان لیگ برتری را به فال نیک می‌گیریم

برانکو: نتایج این فصل پرسپولیس را باید با حروف طلایی در تاریخ باشگاه و فوتبال ایران بنویسند / هیچ‌وقت به سرمربیان دیگر حمله نکرده‌ام

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۱۳۲

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی برابر پارس جنوبی جم پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از دیدار برابر پارس جنوبی جم در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: سلام و شب به خیر خدمت همه دوستان عزیز. در همین ابتدا مایلم از هواداران پرشورمان تشکر کنم که بعد از بازی خدمت شان نرسیدیم اما شاید برای ناراحتی بود که نتیجه مطلوب خراب شد. واقعا تشکر می‌کنم از همه حمایت‌هایی که از ما داشتند. شخصا معتقدم که به بهترین نحو این بخش از فصل را به پایان رساندیم. اگر چهار گل می‌زدیم قهرمان فصل می‌شدیم. به بازیکنانمان بابت تمام تلاشی که کردند تبریک می‌گویم. 

او ادامه داد: تکرار می‌کنم که به بهترین نحو این بخش از فصل را با برد قاطعانه به پایان بردیم. بعد از این چند روزی استراحت خواهیم داشت. با تمامی اتفاقاتی که افتاد با 31 امتیاز کار بزرگی کردیم. بسیار بسیار مفتخرم که بازیکنان ما نتایج خوبی کسب کردند.

برانکو درباره اینکه برای نیم فصل دوم چه برنامه‌ای دارد، گفت: می‌دانیم که نیم فصل دوم سخت‌تر خواهد بود. به غیر از ما رقبای ما هم تقویت خواهند شد. ما بازیکنانی که الان در برنامه بودند را گرفتیم و از فردا برای بازیکنانی که مدنظر داریم مذاکره را آغاز می‌کنیم. به هر حال می‌بینید که با بازیکنان جوانی هم که داشتیم نیم فصل را با سختی به پایان بردیم. در سه لیگ باید حضور داشته باشیم و نیاز است تا نیمکت قوی داشته باشیم. تکرار می‌کنم که لذت بردم و کیف کردم در واقع به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی پرسپولیس درخصوص اینکه در تیم نیم فصل اول در تاریخ پرسپولیس ماندگار شده است، گفت:‌بله این نیم فصل در واقع می‌توانم بگویم با حروف طلایی نه تنها تاریخ پرسپولیس بلکه برای فوتبال ایران نوشت. طبیعی است که بیشتر از همه این استحقاق بازیکنان بود و همینطور مدیریت باشگاه و بخش‌های دیگر تیم هم در آن سهیم هستند. کادر پزشکی، کادرفنی هم همینطور. اگر تمامی بخش‌های باشگاه اگر منظم عمل نمیکردند به چنین نتیجه‌ای نمی‌رسیدیم. از اینجا از آقای گرشاسبی تشکر می‌کنیم و امیدواریم که آقای عرب هم این روند را ادامه بدهند.

برانکو در واکنش به این سوال که همانطور که بازیکنان استقلال دیروز گفته‌اند تمامی نتایج من دیروز بازی پدیده و استقلال را نگاه نکردم. شنیدم که در دقیقه 10 بازیکن استقلال اخراج می‌شد. اشتباهی که می‌گویید این بود؟ گلی که می‌گویید را من ندیدم و آن را الان می‌شنوم و فکر می‌کنم امروز هم لابد داور به ما کمک کرده است. من دو سه بار تا الان علنی اعلام کردم و این وظایف شماست که تمام بازی‌های مارا آنالیز کنید و یکی قبلا این کار را انجام داده است. تیمی که داوران حداقل کمک را به آن کرده اند و حتی یک اوت هم به سود ما گرفته باشد، نبود. این سوال را می‌توانم مطرح کنم که چرا سیامک کارت گرفت و گل چهارم آفساید بود. برای من فقط پرسپولیس مهم است و فقط پرسپولیس. خودم را درگیر صحبت آنها نمی‌کنم و دوست داریم بیش از هر چیزی طرفدارانمان را خوشحال کنیم. اگر هم بعد از بازی با ذوب آهن اعتراض کردم حق داشتم.

برانکو در واکنش به پست اینستاگرامی امروز کارلوس کی روش گفت: من که حس نکردم کسی به من حمله کرده باشد. من در خیابان راه می‌روم . نه کسی من را می‌زند و نه تهدید کند. شاید حسادت برخی را احساس کنم اما  من هیچ وقت خودم به کسی حمله نکرده‌ام. تا به امروز دیدید که به یکی از همکارانم حمله کنم. به کار همه احترام می‌گذارم. نمیدانم در کنفرانس خبری با چیز دیگر به کسی حمله کرده‌ام یا خیر.

سرمربی پرسپولیس درخصوص بازگشت مهدی طارمی گفت: این یک بحث یکطرفه نیست. باشگاه ایشان،‌خود ایشان و ما همه دخیل هستند. همینطور لیست بازیکنان فاکتور اصلی است. ما 18 بازیکن بالای 23 سال می‌توانیم داشته باشیم اما اینطور نیست که بخواهیم یا نخواهیم آن را. بازیکنان دیگر هم هستند.

پندار خمارلو درباره اظهار نظر روز گذشته بازیکنان استقلال گفت: بعد از اینکه کاپیتان استقلال در این باره صحبت کرد این سوال برای ما هم وجود دارد. ما گفتیم هفته دوازدهم با سپاهان بازی داشتیم و استقلال با پدیده بازی داشت. به ما اعلام کردند دو روز پشت سر هم در ورزشگاه آزادی نمی‌شود بازی کرد؟ ما الان با بیشتر تیم‌هایی که بازی کردیم بیش از 6 روز استراحت داشتند. بعد از اینکه گفتیم به فال نیک میگیریم که همه تیم های دشمن پرسپولیس با هم متحد شدند و سرمربیانش برای هم نوشابه باز میکنند. ما گفتیم آنالیز کنید حتی از سه سال قبل اگر ضرر کرده بودیم اضافه کنید و اگر سود کردیم کم کنید. اگر سه سال گذشته امتیازات به اندازه به ما می‌رسید باید قهرمان می‌شدیم. در دربی سهرابیان باید اخراح می‌شد یا نه؟ سیاست باشگاه پرسولیس این بود که احترام بگذاریم و قبل از بازی هم نمی‌خواستی جواب بدهیم تا تمرکز تیم بهم نریزد. فکر می‌کنم جای شکایت این هم باز است که در صدا و سیما ملی علیه ما صحبت می‌کنند. واقعا فکر نمی‌کنم از اینکه موضعی نمی‌گیریم استفاده نکنند و موضع آقای برانکو روی نیمکت ما همان اتحاد اصلی است.

برانکو در پایان گفت: باز هم تکرار می‌کنم امروز هم می‌گویم. آخر بازی با سپاهان بیایند و بگویند که چه خطایی را به نفع ما گرفته‌اند. درک می‌کنم همه مربیان برای تیم خودشان تلاش می‌کنند و به همه همکاران ما احترام می‌گذارم. می‌دانم که شغل سختی دارند و از ما چه انتظاراتی هست. فقط و فقط تمرکز من روی موفقیت پرسپولیس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز