خبرگزاری کار ایران

کند و کاو در گل های زده و خورده پرسپولیس/ پایان پرحادثه برانکو و شاگردان در لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۷۰۸

پرسپولیس در لیگ هجدهم آمار نسبتا خوبی را از لحاظ گل زده و خورده به ثبت رسانده است.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس دو بازی عقب افتاده خود را هم انجام داد و حالا تنها یک بازی دیگر باقی مانده است. سرخپوشان تهرانی باید در خانه خود به مصاف پارس جنوبی جم بروند.

فورواردها، شاگرد اول برانکو

پرسپولیس در این فصل 14 گل به ثمر رسانده و 5 بار دروازه اش باز شده است. این 14 گل توسط 6بازیکن زده شده و یک بار هم بازیکن تیم حریف گل به خودی زده است. علی علیپور با 5 گل بهترین گلزن پرسپولیس به حساب می آید. سیامک نعمتی، کمال کامیابی نیا و شجاع خلیل زاده دو گله های تیم هستند و گادوین منشا به همراه آدام همتی یک گله های تیم به حساب می آیند. به عبارتی دیگر 6 گل توسط فورواردهای تیم به ثمر رسیده است. 5 گل را هافبک ها زده اند و از طرف خط دفاعی هم 2 گل وارد دروازه حریفان شده است.

شناسایی اصلی ترین راه گلزنی پرسپولیس

اما گل های سرخپوشان تهرانی چگونه به ثمر رسیده است؟ این تیم در این فصل 2 بار از روی نقطه پنالتی به گل دست پیدا کرده و سه گل با استفاده از شوست های پشت محوطه جریمه وارد دروازه رقبا شده است. اما اکثر گل های از روی ضربات سر و همچنین ضربات داخل محوطه جریمه بوده که سهم هرکدام 4 گل بوده است. این نشان می دهد تیم برانکو پلن های متفاوتی برای رسیدن به گل دارد. آنها هم شوت می زنند؛ هم با استفاده از ضربات ایستگاهی و ارسالی به رقبا ضربه می زنند و هم با استفاده از توپ های عمقی و زمینی و از درون محوطه 18 قدم به گل می رسند.

پرسپولیس در کدام دقایق خطرناک تر است؟

حال بررسی می کنیم که پرسپولیس در چه دقایق از مسابقه خطرناک تر است و می تواند به رقبا ضربه بزند. آنها با اختلاف در 45 دقیقه دوم یا همان نیمه مربیان، بهتر کار کرده اند. 4 گل در نیمه اول و ده گل در نیمه دوم گواه همین قضیه است. 71 درصد گل ها در نیمه دوم و 29 درصد در نیمه اول به ثمر رسیده است.

پرسپولیس در 15 دقیقه پایانی به اضافه اوقات تلف شده از هر زمان دیگری برای حریفان خطرناک تر است. 5 گل پرسپولیس از دقیقه 76 تا پایان بازی زده شده است. 77، 79، 89، 91 و 93 دقایقی بوده که سرخپوشان در لیگ به گل رسیده اند. سپس نوبت به دقایق 61 تا 75 می رسد. آنها در این 15 دقیقه تا به اینجا 4 گل زده اند. این گل ها در دقایق 65، 68، 70 و 75 به ثمر رسیده است. 15 دقیقه سوم که تیم برانکو نشان داده در آن همیشه زهردار است؛ 15 دقیقه ابتدایی مسابقه است. آنها در دقایق 8 و 15(2بار) به گل رسیده اند. بعد از آندو 15 دقیقه حدفاصل دقایق 16تا30 و همچنین 46 تا 60 بوده که در هرکدام فقط یک گل زده شده است.(20 و 50). و تنها 15 دقیقه ای که پرسپولیس هرگز در آن تا به اینجای رقابت های لیگ برتر به گل نرسیده حدفاصل دقایق 31 تا 45 بوده است.

در چه دقایقی پرسپولیس راحت تر گل می خورد؟

در آخر به گل های خورده پرسپولیس هم نگاهی می اندازیم. این تیم تا به اینجا با 5 گل خورده بهترین تیم لیگ بوده است. 3 گل با حضور بیرانوند و دو گل با حضور رادوشوویچ زده شده است. دو گل در نیمه نخست و 3 گل در نیمه دوم وارد دروازه شده است. بیشترین گل در 15 دقیقه پایانی زده شده است. آنها دو گل در دقایق 87 و 97 دریافت کرده اند. یک گل حدفاصل دقیقه 61تا75، 16تا 30 و 31تا45 وارد دروازه تیم برانکو شده است. با این حال آنها در 15 دقیقه ابتدایی هر دو نیمه دروازه خود را مقابل حریفان بسته نگه داشته اند.  

پرسپولیس بیشترین گل زده و خورده خود را در 15 دقیقه پایانی به اضافه اوقات اضافه داشته است. از 19 گل، 7 گل در این دقایق به ثمر رسیده است.یعنی 36 درصد تمام گل های این فصل. در این دقایق باید منتظر گل در بازی های پرسپولیس بود. از دقیقه 31 تا 45 و 46 تا 60 هم فقط یک گل در بازی های مدافع عنوان قهرمانی لیگ رد و بدل شده و در الباقی دقایق بیش از یک گل به ثمر رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز