خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا؛

فرشاد احمدزاده در آستانه سپاهانی شدن

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۸۳۲

وینگر ملی‌پوش سابق پرسپولیس با پیشنهاد جدی از سوی سپاهان مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،  فرشاد احمدزاده، وینگر ایرانی اسلاسک ورسلاو لهستان که در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد، به احتمال زیاد به لیگ برتر ایران باز خواهد گشت.

احمدزاده که مثل مهدی طارمی برای بازگشت پرسپولیس با بی‌میلی هواداران این باشگاه روبرو شده پیشنهادات دیگری هم از لیگ ایران دارد که مشغول بررسی آنهاست و جدی‌ترین آن از باشگاه سپاهان است.

سپاهان با تاکید امیر قلعه‌نویی نیاز به تقویت در چند پست دارد و باید در نقل و انتقالات زمستانی نسبت به ترمیم نقاط ضعف خود اقدام کند و فعالیت این باشگاه به صورت غیر رسمی برای مذاکره با بازیکنان مورد نظر شروع شده و احمدزاده یکی از این نفرات است.

با توجه به اخباری که مطرح شده ظاهراً مهرداد محمدی در آستانه جدایی از سپاهان و رفتن به پرسپولیس قرار دارد و به نظر می‌رسد اقدام به جذب احمدزاده برای پر کردن جای خالی این بازیکن باشد.

احمدزاده در تیم خودش در لهستان شرایط خوبی ندارد و سرمربی این تیم هم اعلام کرده این بازیکن در برنامه‌های آتی او و تیمش جایی ندارد و باید جدا شود.

بازگشت فرشاد به لیگ ایران و حضور در سپاهان می‌تواند از اتفاقات جالب نقل و انتقالات زمستانی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز