خبرگزاری کار ایران

قرار نگرفتن در جمع برترین‌های آسیا برای بیرانوند گران تمام شده؟

ماجراهای دروازه بان پرسپولیس؛ درگیری در تمرین، مشاجره در بازی و حالا مصدومیت

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۰۳۹

به نظر می‌رسد قرار نگرفتن بین لیست برترین‌های آسیا در عملکرد دروازه‌بان پرسپولیس تاثیر منفی گذاشته است.

به گزارش ایلنا، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس در تمرین امروز تیم پرسپولیس مصدوم شد و حضورش در مقابل پارس‌جنوبی جم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

نکته جالب در مورد بیرانوند این است که او در هفته‌های اخیر همواره پیش از بازی‌های پرسپولیس درگیر یک مسئله می‌شود. پس از قرار نگرفتن در لیست برترین‌های آسیا بیرانوند دچار حواشی متعددی شده و این اتفاق باعث شده او تمرکز خود را از دست بدهد.

در جریان دیدار با ماشین سازی بیرانوند در یک صحنه بر سر احمدنوراللهی فریاد کشید که این اتفاق با واکنش هافبک پرسپولیس روبرو شد و نوراللهی با بیرانوند به مشاجره لفظی پرداخت. این مشاجره در نهایت با میانجیگری بازیکنان به پایان رسید و این دو بعد از مسابقه با انتشار عکسی از عدم اختلاف میان خود خبر دادند.

پیش از بازی با ذوب‌آهن نیز ، در یکی از بخش‌های بازی درون تیمی، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس با توقف بازی به علیرضا بیرانوند بابت خروج‌هایش تذکر داد که سنگربان سرخپوشان با فریاد به مترجم برانکو گفت: در آن صحنه مقصر شجاع خلیل‌زاده بود، نه من!همین موضوع باعث شد تا برانکو بر سر بیرانوند فریاد بکشد که این موضوع موجب ناراحتی او شد و دقایقی تمرین تیم را ترک کرد.

اکنون و قبل از بازی با پارس جنوبی جم بیرانوند دچار آسیب دیدگی شده و تکلیف حضور او در آخرین بازی نیم فصل اول لیگ برتر مشخص نیست.

این مورد از آن جهت حائز اهمیت است که بیرانوند عنوان شماره یک تیم ملی ایران را در خطر از دست دادن می‌بیند و رقبای سرسختی همچون امیرعابدزاده و سید حسین حسینی را روبروی خود می‌بیند که منتظر یک لغزش کوچک از بیرانوند هستند تا جای او را در ترکیب تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا بگیرند.

باید منتظر باشیم و ببینیم چه سرنوشتی در انتظار گلر باتجربه تیم پرسپولیس خواهد بود و آیا بیرانوند می‌تواند دوباره با آرامش و فراغ بال به انجام تمرین و بازی بپردازد یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز