خبرگزاری کار ایران

نیازمند - بیرانوند؛ نبرد سلاطین کلین‌شیت

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۲۹۳

دو گلر که آمار خوبی در کلین شیت به ثبت رسانده‌اند این هفته برابر هم قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، از امروز و تا ساعاتی دیگر دیدار هفته هشتم لیگ برتر میان سپاهان و پرسپولیس در اصفهان برگزار خواهد شد و بدون شک یکی از حساس‌ترین دیدارهای طول فصل را شاهد خواهیم بود.

این دیدار تقابل‌های جذابی خواهد داشت و نبرد بیرانوند و نیازمند به عنوان گلرهای دو تیم یکی از این تقابل‌های سرنوشت‌ساز خواهد بود.

هردو گلر که از مدعوین فهرست کی‌روش به اردوی تیم ملی در اتریش بودند از شانس قابل توجهی برای حضور در جام جهانی قطر برخوردار هستند و به نوعی در این پست رقیب هم به حساب می‌آیند. 

این دو گلر ملی پوش چند فصلی می‌شود که در رقابت با یکدیگر قرار دارند و از زمانی که بیرو در ترکیب پرسپولیس عملکرد قابل قبولی به نمایش می‌گذاشت و در سمت دیگر نیازمند به همراه سپاهان رکوردها را جابجا می‌کرد برای کسب پیراهن شماره یک تیم ملی در تقابل بودند و این رقابت پس از لژیونر شدن هر دو به لیگ پرتغال کشیده شد. جایی که نه بیرو در بواویشتا نه پیام در پوریتموننزه جایگاه ثابت و مناسبی در ترکیب تیم هایشان نداشتند و دلیل بازگشتشان به ایران در آستانه جام جهانی هم داشتن فرصت بیشتر بازی بود. 

حالا باید دید در این تقابل رو در رو که هر دو گلر انگیزه زیادی برای آن دارند کدام یک موفق‌تر عمل خواهد کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز