خبرگزاری کار ایران

هشت بازیکن در آستانه جدایی از پیکان

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۰۰۲

پیکان نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران را با شکست به پایان برد

به گزارش ایلنا، پیکان نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران را با شکست به پایان برد تا با ثبت ششمین باخت پی در پی اوضاع این تیم در وضعیت اضطرار قرار بگیرد!

مجید جلالی در آستانه بازی با نساجی که آخرین بازی پیکان در نیم‌فصل نخست بود، شش بازیکن را قبل از بازی کنار گذاشت تا به قولی با دست خالی قدم به میدان بگذارد و از قضا در همین دیدار با یک گل مغلوب شد.

مدیرعامل پیکان هم بعد از بازی مدعی شد نتیجه از این مفتضح‌تر نمی‌شود و بازیکنان و کادر فنی 20 درصد جریمه خواهند شد.

صحبت‌های محمود شیعی به سرمربی پیکان برخورد و در واکنش مدعی شد که مدیرعامل پیکان حق نداشته علیه او اینچنین صحبت کند. برگزاری دو جلسه بین هیات‌مدیره و جلالی باعث حدس و گمان‌های مختلف درخصوص ماندن و رفتن او شد و در نهایت به جدایی جلالی از جمع پیکانی‌ها منجر شد.

طبق شنیده‌های ما، شکست در بازی با نساجی، شش باخت پی در پی و صحبت‌های هیات‌مدیره و جلالی باعث شده که شاهد تغییرات زیادی در این تیم باشیم و ترکش نتایج ضعیف فقط به جدایی جلالی ختم نمی‌شود.

پس از جدایی جلالی گویا باید منتظر تغییر بین هشت تا 9 بازیکن در این تیم باشیم. طبق شنیده‌ها جلالی کاپیتان تیمش آرمان قاسمی، مهران موسوی و ابوالفضل ابراهیمی را اخراج کرد و در اختیار باشگاه گذاشت. در همین راستا مهدی مومنی و ماهان رحمانی را موقتا کنار گذاشت.

از کنار اخراجی‌ها که بگذریم، باید به جدایی صددرصد مهدی شیری در دفاع راست اشاره کنیم. در کنار این بازیکنان دو، سه بازیکن هم خودشان نمی‌خواهند در پیکان بمانند مانند عیسی آل‌کثیر و نیز فراز امامعلی که به خاطر نیمکت‌نشینی ناراحت است و گفته می‌خواهد جدا شود.

بدین ترتیب باید در نیم‌فصل دوم منتظر پیکان جدید باشیم. اگر طبق شنیده‌ها این نفرات از بدنه پیکان جدا شوند، سرمربی جدید کار سختی برای جذب هشت بازیکن خواهد داشت؛ چه به لحاظ فنی و چه مالی؟!

آمدن هشت بازیکن جدید و هماهنگی آنها با تیم زمان می‌برد و خود نوعی چالش جدید برای سرمربی است. از سوی دیگر رفتن هشت بازیکن و آمدن هشت بازیکن دیگر بار مالی سنگینی روی دوش باشگاه می‌گذارد چرا که باید بابت فسخ هم پول این هشت نفر را بدهند و هم باید برای خرید بازیکنان جدید هزینه کنند.

به هر حال باید منتظر ماند و دید که دیدگاه باشگاه در این خصوص چیست و اینکه اگر این هشت الی 9 نفر باقی بمانند و مربی عوض شود، بار مالی زیادی به باشگاه تحمیل نشود!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز