خبرگزاری کار ایران

تیم‌های لیگ برتری از منظر بازوبند

پرسپولیس تیمی با «یک» کاپیتان

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۹۵۴

تنها یک هفته دیگر به پایان رقابت‌های نیم‌فصل اول هجدهمین دوره لیگ برتر باقی مانده است

به گزارش ایلنا،تنها یک هفته دیگر به پایان رقابت‌های نیم‌فصل اول هجدهمین دوره لیگ برتر باقی مانده است و به نظر می‌رسد اگر همین شرایط ادامه داشته باشد می‌توانیم شاهد جذاب‌ترین دوره لیگ برتر باشیم. در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر اما اتفاقات جالبی هم افتاده است. اینکه استقلال در 14 مسابقه‌ای که تا به حال انجام داده از 3 کاپیتان مختلف استفاده کرده درحالی که پرسپولیس فقط یک کاپیتان داشته است. تیم‌های سایپا و نساجی با استفاده از 4 کاپیتان مختلف بیشترین تعداد را در نیم‌فصل داشته‌اند.

سیدجلال و 15 کاپیتانی

سیدجلال حسینی کاپیتان و مدافع وسط پرسپولیس و آرمان قاسمی دفاع چپ و کاپیتان پیکان با  14 بازی که به عنوان کاپیتان در زمین حضور داشته‌اند رکورددار بیشترین کاپیتانی در نیم‌فصل اول مسابقات هستند. نکته اینجاست که آرمان قاسمی در آخرین بازی فصل توسط مجید جلالی از لیست هجده نفره کنار گذاشته شد وگرنه این تعداد کاپیتانی می‌توانست به عدد 15 برسد. اما از طرف دیگر سیدجلال حسینی با توجه به اینکه در بازی پرسپولیس برابر پارس‌جنوبی نیز بازی خواهد کرد می‌تواند تعداد کاپیتانی‌های این فصلش را به عدد 15 برساند.

سایپا و نساجی

دو تیم سایپا و نساجی در این فصل هر کدام 4 بازیکن را به عنوان کاپیتان به میدان فرستاده‌اند. مهدی ترابی با 7 کاپیتانی بیشترین تعداد کاپیتانی را داشته است. روزبه شاه‌علی‌دوست با 5 بار و امید خالدی و حامد فلاح‌زاده هرکدام با یک کاپیتانی در رتبه‌های بعدی هستند.

در نساجی هم محمد عباس‌زاده 10 بار بازوبند کاپیتانی را به بازو بسته و بعد از آن حامد شیری و مجبتی ممشلی با دو بار و جورجی ولسیانی با یک بار دیگر کاپیتان‌های نساجی در نیم‌فصل اول بوده‌اند. استقلال، سپاهان، فولاد، ذوب‌آهن، تراکتورسازی، صنعت نفت، نفت مسجدسلیمان و سپیدرود نیز با سه کاپیتان دیگر تیم‌های پرکاپیتان هستند. نکته جالب اینجاست که پرسپولیس تنها تیمی است که در نیم‌فصل اول از یک کاپیتان استفاده کرده است.

رحمتی، شجاعی، کیانی و دیگران

سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال در این فصل یازده بازی را به عنوان کاپیتان درون دروازه تیمش حضور داشته است.  پژمان منتظری و وریا غفوری دو بازیکن دیگری هستند که در این فصل بازوبند استقلال را بسته‌اند. مهدی کیانی هافبک این فصل سپاهان نیز با یازده کاپیتانی در تیمش رکورددار است ضمن اینکه حسین پاپی و عبدالحسین جعفری نیز هرکدام یک بار بازوبند را بسته‌اند. مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی ایران در تراکتورسازی یازده بازی را به عنوان کاپیتان حضور داشته است. محمد طیبی دو بار و اشکان دژآگه هم یک بار کاپیتانی تراکتورسازی را تجربه کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز