خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا؛

دریافت حکم سرپرستی پرسپولیس توسط ایرج عرب

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۳۷۶

شواهد خبر از امضای حکم سرپرستی ایرج عرب طی امروز و جانشینی حمیدرضا گرشاسبی در پرسپولیس می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، با توجه به پایان مهلت حضور بازنشستگان در راس مدیریت ارگان‌های دولتی، حمیدرضا گرشاسبی نیز بعد از حدود یکسال حضور در این باشگاه به عنوان مدیرعامل از کار کنار خواهد رفت.

این مصوبه که از ۱۵ آذر باید اجرایی می‌شد طی روزهای اخیر به بحث اول باشگاه پرسپولیس تبدیل شده و در شرایطی که حمیدرضا گرشاسبی طی روزهای گذشته خبر از تلاش وزارت ورزش برای پیدا کردن راهکاری برای ادامه حضورش می‌داد، باید در‌ انتظار تصمیم جدیدی طی ساعات آتی در این خصوص بود.

از ایرج عرب اکنون به عنوان جدی‌ترین گزینه جانشینی گرشاسبی در مدیریت باشگاه با عنوان سرپرست موقت یاد می‌شود و شواهد از این خبر می‌دهد که او امروز حکم مربوط به انتصاب جدیدش را از وزارت ورزش دریافت خواهد کرد.

حمیدرضا گرشاسبی نیز روز گذشته و پیش از جدال با سپاهان در گفتگویی به حمایت از معاون مالی - اداری خود پرداخته و از ایرج عرب به عنوان یک گزینه مناسب با توجه به حضور یکساله در این باشگاه و آشنایی با شرایط صحبت به میان آورده بود.

با این حال حتی در صورت انتصاب موقت ایرج عرب به عنوان سرپرست باید در انتظار تغییرات گسترده در این باشگاه در خصوص انتخاب اعضای هیات مدیره جدید بود و باید دید در تعطیلی نزدیک به دو ماهه لیگ برتر این باشگاه با چه تغییراتی مواجه خواهد بود.

با این حال بحث جدی درباره پایان کار حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل محبوب و موفق این روزهای پرسپولیس است که از حمایت جالب توجه هواداران و بازیکنان نیز برخوردار بود و با توجه به مصوبه جدید مجبوری به این موضوع شد و باید جای خود را احتمالا به معاون مالی - اداری کنونی ایرج عرب بدهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز