خبرگزاری کار ایران

معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال

ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۹۲۷

سرخپوشان یک تغییر نسبت به دیدارهای اخیر در ترکیب خواهند داشت.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس از ساعت 16:10 امروز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میهمان سپاهان است و در شرایطی به مصاف این تیم می‌رود که دو تیم در کورس قهرمانی نیم فصل قرار دارند و نتیجه این دیدار به احتمال زیاد تعیین کننده صاحب این عنوان است. سرخپوشان ترکیبی نسبتاً کاملتر از دیدارهای اخیر خود در این دیدار خواهند داشت.

در دروازه مثل همیشه بیرانوند ایفای نقش می‌کند و در خط دفاع هم در مرکز شاهد حضور زوج آماده جلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده هستیم.

در سمت چپ و راست برانکو در دیدارهای اخیر با نبود نعمتی و مصلح دستش خالی بود و از گزینه‌های غیر تخصصی استفاده می‌کرد ولی بهبود یافتن این دو بازیکن دست سرمربی سرخپوشان را باز گذاشته است.

نعمتی به ترکیب اصلی بر می‌گردد و در دفاع راست بازی خواهد کرد ولی در دفاع چپ علیرغم آمادگی ربیع خواه، مصلح در این پست به میدان می‌رود.

دو هافبک دفاعی پرسپولیس برای محکم کردن کمربند میانی نوراللهی و کامیابی‌نیا هستند و هافبک‌های هجومی هم عالیشاه و رسن خواهند بود. در خط حمله هم مثل همیشه شاهد حضور منشا و علیپور هستیم.

ترکیب پرسپولیس در این مسابقه به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، بشار رسن، امید عالیشاه، علی علیپور، گادوین منشا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز