خبرگزاری کار ایران

کعبی: فوتبال نامرد است/ تیم ما تازه جان گرفته بود

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۴۱۰

مدافع با تجربه سپیدرود در خصوص شکست سنگین برابر استقلال صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، حسین کعبی بعد از شکست 5 بر صفر مقابل استقلال در جمع خبرنگاران گفت: بازیکنان زحمت خود را کشیدند اما فوتبال نامرد است شاید ما بد بازی کردیم و و روز خوب استقلال بود. به استقلالی‌ها تبریک می‌گویم این طور نتیجه گرفتن سخت است. تیم ما تازه جان گرفته بود و اکنون 5 بر صفر در خانه باختن سخت است.

کعبی در مورد اینکه هواداران علیه مسئولان شهری و استانی شعار دادند و علی کریمی را تشویق کردند،‌گفت: من بچه اینجا نیستم اما باید بگویم کسانی که از بیرون می‌آیند بیشتر دلشان می‌سوزد. نمی‌دانم برخی به دنبال چه هستند فقط به فکر جیب و صندلی‌شان هستند. این تیم شهرتان است مردم برای حمایت آن آمده‌اند. آقای استاندار کجایی؟! آقای شهردار کجایی؟! من جرأتش را دارم و این حرف را می‌زنم.چرا به علی کریمی قول بی‌مورد دادید؟ علی کریمی اگر می‌توانست  خودش امروز به زمین می‌رفت و بازی می‌کرد.

کعبی تصریح کرد: چرا مسئولان به تیم سپیدرود کمک نمی‌کنند برخی فقط به دنبال صندلی، شهرت و جیب‌شان هستند و اینکه بگویند با فلانی عکس گرفته‌اند بهتر است به داد مردم رشت برسند. به داد مردم گیلان برسند. تیم‌های گیلان شرایط سختی دارند، بهتر است فقط فوتبالی‌ها باشند و غیر فوتبالی‌ها در فوتبال نباشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز