خبرگزاری کار ایران

الهیار صیادمنش بهتر از من ضربه ایستگاهی می زند

قائدی: دوست دارم جشن تولدم را با گلزنی برابر سپیدرود رویایی کنم

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۰۲۵

مهدی قائدی مهاجم استقلال 20 ساله شد. این بازیکن جوان این فصل یکی از بهترین بازیکنان استقلال بوده است

به گزارش ایلنا،مهدی قائدی مهاجم استقلال 20 ساله شد. این بازیکن جوان این فصل یکی از بهترین بازیکنان استقلال بوده و خودش معتقد است شرایط تیم در نیم‌فصل دوم بهتر خواهد شد. با قائدی جوان درخصوص شرایط تیم و 2 بازی پایانی نیم‌فصل همکلام شدیم.

آقای قائدی تبریک بابت تولدت؟

از لطف شما ممنونم. یک سال دیگر هم گذشت و به سن 20 سالگی رسیدم. امیدوارم سال خوبی برایم درپیش باشد. بچه‌های تیم لطف دارند. واقعا همه آنها را دیدم سورپرایز شدم. خیلی خوشحالم که جزو خانواده استقلال هستم و بزرگان تیم و بازیکنان دیگر هوایم را دارند.

آیا شفر سورپرایزت نکرد؟

هنوز نه شاید هم برایم کادویی گرفته باشد و شاید هم برنامه‌ای دیگر برایم تدارک دیده باشد. اما جدا از شوخی ایشان خیلی هوای بازیکنان را دارد و مانند پدر در تیم است.

دوست نداری روز تولدت با گلزنی همراه باشد؟

اگر بتوانم در روز تولدم گلزنی کنم خیلی اتفاق خوبی است. دوست دارم اگر مقابل سپیدرود با نظر مربی بازی کردم، گلزنی کنم. بازی سختی است. به رشت می‌رویم تا 3 امتیاز را کسب کنیم. درست است که بازی در چمن مصنوعی برگزار می‌شود ولی  پیروزی‌های استقلال شروع شده و ادامه خواهد داشت.

بازی مقابل سپیدرود سخت‌تر است یا پدیده؟

به نظر من باید بازی به بازی پیش برویم. درحال حاضر بازی مقابل سپیدرود سخت‌تر از پدیده است. در بازی آخر هواداران ما هم حضور دارند و در کنار آنها 3امتیاز را کسب خواهیم کرد.

فکر می‌کنی کدام تیم قهرمانی نیم‌فصل اول را به دست آورد؟

ان‌شاءا... ما قهرمان شویم (با خنده) اما اگر بتوانیم تا سوم هم در جدول بالا بیاییم هم خوب است.

این روزها اللهیار هم ضربات ایستگاهی خوبی می‌زند. تو بهتر می‌زنی یا او؟

اللهیار بهتر از من ضربات ایستگاهی را می‌زند. البته من هم دوست دارم کاشته بزنم.

با گذشت 13 هفته از لیگ شرایط استقلال را چطور ارزیابی کردید؟

اگر بدشانسی‌ها دست از سر تیم ما بردارد در نیم‌فصل دوم بهتر خواهیم شد. ما در نیم‌فصل اول نیاز به هماهنگی داشتیم که خدا را شکر در این چند هفته به آن رسیده‌ایم.

استقلال جوان‌های خیلی خوبی دارد؟

در لیگ ما کلا بازیکن جوان زیاد وجود دارد. امیدوارم جوانان ما بتوانند بازی کنند و به تیم‌های خودشان برای موفقیت کمک کنند. البته آقای شفر این کار را در استقلال به خوبی انجام می‌دهد.

در آسیا هم در گروه سختی قرار گرفته‌اید؟

پارسال هم همین بود. فصل گذشته هم همه می‌گفتند استقلال در گروه مرگ است و نمی‌تواند صعود کند. امسال هم فقط به جای الریان قطر، الدوحیل اضافه شده است. پارسال تلاش کردیم که قهرمان شویم اما بدشانس بودیم ولی امسال می‌رویم تا قهرمانی را کسب کنیم.

از شرایط تیم ملی امید راضی هستی؟

ما تیم بسیار خوبی داریم. یک سری مشکلات در تیم وجود دارد که اگر آنها برطرف شود، مطمئن باشید یکی از مدعیان در المپیک پیش رو خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز