خبرگزاری کار ایران

ستاره ملی‌پوش استقلال از قهرمانی آسیا می‌گوید

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۵۴۳

ستاره تیم امید بعد از نیمکت نشینی در دومین بازی با گلزنی توانست توانایی خود را به اثبات برساند.

به گزارش ایلنا، تیم امید ایران موفق شد حریف دوم خود را با سه گل شکست دهد تا به صعود به مرحله بعدی نزدیکتر شود.

مهدی قائدی بعد از برتری تیم ملی امید ایران برابر کره شمالی گفت: خدا را شکر توانستیم برنده شویم و سه امتیاز خیلی مهمی بگیریم که خیلی شیرین بود؛ سه گل به کره شمالی که در بازی اول نمایش خوبی طبق آنالیز ما داشت، زدیم؛ با دستورات کادر فنی و ترکیبی که چیده بودند، تیم حریف نتوانست حتی یک خطر هم روی دروازه ما ایجاد کند.

او راجع به نیمکت‌نشینی خود در ابتدای مسابقه ابراز کرد: نظر کادر فنی بود که با توجه به فاصله دو روزه بازی قبل تا امروز، در ترکیب مقابل کره شمالی نباشم و استراحت کنم ولی دیدید که به زمین آمدم، خدا را شکر یک گل زدم و خواسته مربیان را اجرا کردم.

وینگر ملی پوش استقلال اضافه کرد: گلم به کره شمالی شانسی ولی خواست خدا بود، اما بازی بعد گلی می‌زنم که حرف و حدیث هم در آن نباشد؛ همه یک تیم و رفیق هستیم و کسی از دیگری دلخور نمی‌شود؛ قرار نیست من همیشه در ترکیب باشم، مربی تصمیم می‌گیرد چه کسی بازی کند و هر دستوری بدهد ما اجرا می‌کنیم.

قائدی با بیان اینکه ان‌شاالله میانمار را هم شکست می‌دهیم، گفت: ما برای قهرمانی می‌جنگیم، فکر و ذکر بچه‌ها قهرمانی است و به نتیجه دیگری فکر نمی‌کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز