خبرگزاری کار ایران

کار زیبای خانواده شاکر را با این حواشی مخدوش نکنیم / خوب نیست به سراغ ادبیات قتل عمد و غیرعمد برویم

توفیقی: ممکن بود مهدی قائدی در این حادثه جانش را از دست بدهد

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۹۹۹

پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال در شبکه خبر درباره وضعیت آبی‌پوشان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سید پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال در گفت و گو با شبکه خبر، صحبت هایی را بیان داشت که در ادامه می خوانید:

 

مهدی قائدی در بخش مراقبت های ویژه است

مهدی قائدی در بخش مراقبت های ویژه تحت کنترل است. خوشبختانه جراحی او جراحی خوبی بوده و دوز داروها کاهش پیدا کرده تا هوشیاری‌اش را به دست بیاورد. دکتر نوروزی هم پیگیر کارهای او است.

 

کار زیبای خانواده شاکر را با حواشی مخدوش نکنیم

آن چیزی که مسلم است، این حادثه‌ای بوده که پیش آمده و در این حادثه احمدرضا شاکر فوت شد. خانواده شاکر هم در اقدامی خداپسندانه اعضای بدن او را اهدا کردند. علی‌رغم اینکه حادثه تلخی بود اما خانواده شاکر کار بسیار بزرگی انجام دادند. در این کنار هم حواشی بوجود آمده که بخاطر این است که رسانه‌ها خبر داشته باشند و این کارها زجر این خانواده را بیشتر می‌کند. شاکر با قائدی بسیار صمیمی بود و در تهران با هم زندگی می‌کردند. او اکثر اوقات با قائدی به تمرین می‌آمد. اینکه الان به سراغ ادبیات قتل عمد و غیرعمد برویم خوب نیست. آن چیزی که مشخص است مملکت قانون دارد ولی من مرد قانون نیستم. مطمئنا خانواده شاکر کار زیبایی که انجام داده‌اند را با حواشی مخدوش نمی‌کنند. این را هم فراموش نکنیم که ممکن بود مهدی قائدی در این حادثه جانش را از دست بدهد. در حال حاضر باید تلاش کنیم تا سرمایه فوتبالی کشور حفظ شود.

 

باید بازیکنان زندگی حرفه ای داشته باشند

نیاز است که بازیکنان، حتی بازیکنان بزرگ سبک زندگی حرفه‌ای داشته باشند. باشگاه‌ها هم در بخش سرپرستی پیگیر کارهای بازیکنان هستند. قائدی هم پس از بازی پارس جنوبی جم از سرمربی اجازه گرفت تا برای بحث ثبت‌نام دانشگاه پیگیر شود تا بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا با گواهی تحصیلی برای ما به میدان برود. او قرار بود دوشنبه برگردد. ما در جریان جزئیات این حادثه نیستیم.

 

افرادی در داخل نگذاشتند بازیکنان جدید به استقلال بیایند

ظرف 50 روز گذشته بازیکنان زیادی برای حضور در استقلال کاندیدا شدند اما در داخل افرادی دست به کار شدند که نگذارند به تیم ما بیایند. ما گزارش این موضوع را به مراجع ذی‌ربط می‌دهیم. شفر هم در جریان این اتفاقات است. دو بازیکن به ایران آمدند که از لحاظ فیزیکی تایید نشدند. قرار بود دو بازیکن امشب به ایران بیایند و درباره آن‌ها اطلاع رسانی می‌کنیم. فردا هم تست پزشکی آن‌ها را میگیریم و ان‌شاءالله مراحل عقد قرارداد هم انجام می‌شود.

 

استقلال قطر را به عنوان میزبان انتخاب کرده است

بنا بر این بود که لیگ قهرمانان آسیا به صورت رفت و برگشت باشد. نامه‌ای از سوی AFC آمد که قطر، عربستان و امارات به صورت رفت و برگشت به مصاف هم می‌روند. باشگاه استقلال در حال حاضر قطر را به عنوان میزبان انتخاب کرده و باشگاه استقلال تا پایان به دنبال احقاق حقش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز