خبرگزاری کار ایران

نتایج بد نبوده

مباشری : استقلال از اردوهای تیم ملی ضرر کرده است

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۲۲۱

هادی مباشری معاون اجرایی باشگاه استقلال شرایط تیم را خوب توصیف کرده و معتقد است این روند ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، هادی مباشری معاون اجرایی باشگاه استقلال شرایط تیم را خوب توصیف کرده و معتقد است این روند ادامه خواهد داشت. با معاون استقلال درخصوص اتفاقات روز این باشگاه، لیست ورودی و خروجی تیم و همچنین حضور دستیار خارجی در نیم‌فصل صحبت کردیم.

برد خوبی را مقابل نفت آبادان کسب کردید؟

این برد خیلی به ما کمک می‌کند که از لحاظ روحی، روانی در شرایط بهتری قرار بگیریم. باید تلاش کنیم همین روند را ادامه دهیم. فقط مانده تا از نظر پرداختی‌ها هم با تیم یکسان شویم.

بعد از پایان بازی، مهدی رحمتی اعلام کرد از نظر مادی مشکلاتی داریم که باید رفع شود؟

پیگیر حل مشکلات مالی هستیم. بازیکنان تاکنون بیست درصد بیشتر دریافت نکرده‌اند که این خیلی کم است و باید تلاش کنیم تا چند روز آینده پرداختی‌ها را به نصف برسانیم.

اما شنیده می‌شود مدیریت قبلی بیشترین پول امسال را پیشا‌پیش از اسپانسر دریافت کرده است؟

البته آنها بابت بدهی سنواتی این پول را از اسپانسر گرفتند. مثل زمان ما که به خاطر اینکه AFC به ما ضرب‌الاجل تعیین کرده بود مجبور شدیم خیلی از بدهی‌ها را پرداخت کنیم. آنها هم مجبور بودند پول را از اسپانسر بگیرند و به بازیکنانی که طلبکار هستند، پرداخت کنند.

شفر چندی پیش اعلام کرد دستیار اضافه خواهد کرد؟

ما هنوز منتظریم تا ایشان نام دستیارانی که می‌خواهد را به ما اعلام کند. فکر می‌کنم این مقوله به نیم‌فصل برسد.

با گذشت 13 هفته از لیگ از نتایج راضی هستی؟

با توجه به اینکه در ابتدای فصل زمان کافی را در اختیار نداشتیم و خیلی از بازیکنان هم از جمع تیم جدا شده بودند و تغییرات هم زیاد بود به نظر من نتایج بد نبوده است.

استیلی در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که چرا قرارداد شفر از سیصد هزار دلار به یک میلیون دلار رسیده است؟

ما در سایت خودمان یک بیانیه دادیم و از پیشکسوتان خواستیم که در این مقطع راجع به استقلال صحبت نکنند. به نظرم کار درستی نبود زیرا که الان در مورد باشگاه خودت هم نباید صحبت کنی چه برسد به تیم رقیب زیرا طبق قانون فیفا و AFC محرمانه است. هرکسی یک شرح وظایفی دارد و برای قرارداد کرانچار هم باید رییس فدراسیون صحبت کند.

شفر چندی پیش اعلام کرد بازیکنانش را برای تمرین ریکاوری در اختیار تیم ملی نخواهد گذاشت؟

به نظر من استقلال در این مدت خیلی از اردوهای تیم ملی ضرر کرد چون استقلال همیشه نفرات زیادی را در اردوی تیم ملی داشته و به همین دلیل شفر همیشه در اکثر مواقع بازیکنانش را در اختیار نداشته. شما نگاه کنید شفر آنقدر شهامت دارد که 5 بازیکن جوان را داخل زمین می‌گذارد. همین باعث می‌شود که آنها از لحاظ فوتبالی پیشرفت کنند تا مربیان تیم امید هم به راحتی از آنها استفاده کنند.

لیست ورودی، خروجی تیمتان مشخص شده است؟

هنوز شفر هیچ لیستی به ما نداده است و قرار است بعد از بازی با پدیده، این اتفاق صورت بگیرد.

یکی از انتقاداتی که به استقلال وارد می‌شود این است که با وجود داشتن زمین تمرین به دنبال اجاره زمین‌های دیگر است؟

در این باره باید بگویم کمپ استقلال تا آخر اسفند تحت قرارداد پیمانکار است تا چمن  آن بازسازی شود. این چمن زیرسازی خوبی ندارد و فقط در حد تمرین تیم‌های مدرسه فوتبال و پایه‌هاست. ما اگر می‌خواستیم آن را اساسی درست کنیم نزدیک به چهار و نیم میلیارد هزینه برای‌مان در پی داشت. شاید باور نمی‌کنید در زمین دیگری که تمرین می‌کنیم از نظر بودجه هزینه کمتری برای‌مان دارد. تلاش می‌کنیم هرچه زودتر آنجا را درست کنیم و تا آن زمان تمرینات‌مان را در زمین‌های دیگر دنبال خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز