خبرگزاری کار ایران

تیم‌های پایه پرسپولیس غرق در مشکلات

محرومیت از نقل و انتقالات بلای جان سرمایه‌های پرسپولیس؛ خطر سقوط بیخ گوش سرخ‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۷۸۴

هر چقدر تیم پرسپولیس در رده‌ی بزرگسالان با صلابت و با قدرت پیش می‌رود تیم‌های پایه این تیم شرایط سختی را تجربه می‌کنند.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس در رده‌های پایه شرایط خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و محرومیت این تیم از جذب بازیکن به تیم‌های پایه نیز سرایت کرده و این تیم‌ها هم نمی‌توانند بازیکن جدیدی را به جمع خود اضافه کنند که همین امر باعث این شده تا مربیان پایه پرسپولیس شرایط بسیار سختی را تجربه کنند.

در ادامه نگاهی می‌اندازیم به تیم‌های پرسپولیس در فصل جاری رقابتهای پایه تهران:

تیم فوتبال امید پرسپولیس که از کمبود بازیکن رنج می‌برد و از بازیکنان در پست‌های غیر تخصصی استفاده می‌کند در میانه‌های جدول قرار دارد و امیدی به قهرمانی ندارد. شاگردان اسماعیل حلالی در میان پانزده تیم حاضر در این رقابت‌ها در رتبه‌ی نهم قرار دارد. پرسپولیس در این فصل از رقابتها با 9برد، 5 مساوی و 8باخت در رده نهم جدول رده‌بندی جای گرفته است.

حلالی سرمربی پرسپولیس بارها از مشکلات موجود در این تیم ابراز نگرانی کرده و به گلایه از مدیران قبلی پرسپولیس پرداخته که باعث این شرایط شده‌اند. این تیم در این فصل از رقابتها با مشکلات شدید مالی دست و پنجه نرم می‌کند و گاهی اوقات برای تهیه البسه مسابقات نیز به مشکل بر می‌خورد.

تیم جوانان پرسپولیس مانند تیم امید در میانه‌های جدول رده بندی قرار گرفته و وبا 10برد، 8مساوی و 4باخت در رده‌ی ششم جدول جا خشک کرده است. منصور هاشمی سرمربی تیم جوانان پرسپولیس ضمن گلایه از مشکلات موجود در رده‌های پایه پرسپولیس بر این نکته تاکید دارد که اگر مشکلات جاری در باشگاه پرسپولیس نبود و این تیم می‌توانست بازیکن جذب کند شرایط تیم خیلی بهتر از این می‌شد و می‌توانستند به قهرمانی لیگ جوانان نیز فکر کنند.

اما وخیم‌ترین اوضاع را تیم نوجوانان پرسپولیس داراست. این تیم در جدول شانزده تیمی لیگ نوجوانان  در رده‌ی نازل پانزدهم قرار دارد و امکان دارد به لیگ دسته پایین تر نیز سقوط کند امری که برای باشگاه بزرگ پرسپولیس می‌تواند یک پوئن منفی باشد و رضا جباری سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس نیز بر این نکته واقف است و تمام تلاش خود را برای برون رفت این تیم از این اوضاع به کار گرفته است اما اتفاقاتی که در گذشته برای این باشگاه رخ داده باعث شده تمام ارکان باشگاه پرسپولیس با این معضل دست و پنجه نرم کنند  مشکلات فراوانی برای تیم‌های مختلف این باشگاه پدید بیاید.

باید ببینیم تیم نوجوانان پرسپولیس در ادامهی فصل و در 6 بازی که به پایان فصل باقیمانده چه شرایطی را خواهد داشت و آیا می‌تواند از سقوط خود جلوگیری کند یا خیر. این تیم در 23 بازی انجام گرفته 4برد، 8مساوی و 7 باخت نیز کسب کرده وبا منطقه امن جدول تنها 3 اکتیاز فاصله دارد.

تیم نونهالان پرسپولیس نیز شرایطی بهتر از سه رده‌ی بالاتری خود ندارد و شاگردان بهروز سلطانی از 19 بازی که انجام دادند به 4برد، 8مساوی و 7 باخت را کسب کرده و در جایگاه دهم قرار گرفته اند و آن ها هم شانسی برای قهرمانی ندارند.

هر آن چه که هست محرومیت پرسپولیس از فصل نقل و انتقالات ضربه مهلکی در تمام تیم‌ها و رده‌های این باشگاه بود که شاید نظیر آن را در تاریخ باشگاه نخواهیم دید. باید منتظر ماند و دید محمد پنجعلی پیشکسوت سرخپوشان که مدیرین آکادمی باشگاه پرسپولیس را در اختیار دارد چه تمهیداتی برای سر و سامان گرفتن تیم‌های پایه خواهد انجامید و آیا می‌تواند این تیم‌ها را برای قهرمانی سازماندهی کند یا خیر.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز