خبرگزاری کار ایران

دروغ نگویم موتورسواری می‌کنم

مهرداد محمدی:‌ میلاد غلط کرده تحویل نگیرد / سال گذشته رویمان نمی شد از خانه بیرون بیاییم!

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۶۷۹

مهاجم تیم سپاهان اصفهان گفت و گوی جالبی را انجام داد.

به گزارش ایلنا، مهرداد محمدی بازیکن تیم سپاهان اصفهان درباره بازی با پدیده و برد تیمش در گفت و گو با برنامه رادیویی تهران ورزشی اظهار داشت: خوشحالم که توانستم گل سه امتیازی به ثمر برسانم. خوشحالم که هوادارانمان ورزشگاه را پر کردند و انشالله طبقه دوم را هم درست کنند.

وی در ادامه افزود: هنوز نیم فصل باقی مانده و دو بازی تا پایان نیم فصل مانده است. باید بازی به بازی جلو برویم. هفته بعد با پرسپولیس هم بازی داریم و از الان فکر برای قهرمانی زود است. باید قدم به قدم جلو برویم.

مهاجم تیم سپاهان همچنین تصریح کرد:  وقتی تیم خوب نباشد بازیکن هم نمی تواند خوب کار کند. فصل قبل خیلی سخت به ما گذشت. امسال با آمدن امیرخان که جا دارد دستش را ببوسم خوشی را به ما و مردم بازگردانده است. سال گذشته از خانه نمی توانستیم بیرون بیاییم. شرایط ما خیلی بهتر شده و قوی می شویم و رفته رفته بهتر خواهیم شد.

 وی در پاسخ به این سوال که باز هم به محله قدیمی سر می زند و میلاد محمدی با رفتنش به فوتبال روسیه رفتارش تغییر کرده یا خیر اذعان داشت: فوتبالم را از کوچه پس کوچه های فلاح شروع کردم. افتخار می کنم که بچه پایین شهر تهران هستم. تیم ملی که اردو داشت به تهران آمدم. پیش دوستانم رفتم و فوتبالدستی بازی کردیم. میلاد دیر دیر به محل می آید. اما غلط کرده بچه محل ها را تحویل نگیرد. 

محمدی در پایان درباره اینکه موتورسواری می کند یا خیرگفت: دروغ نگویم موتورسواری می کنم. امیرخان خودش بچه پایین است و انتظار ندارد که موتورسواری نکنم. با این حال من خودم موتور ندارم. در آخر جا دارد از پدر و مادرم تشکر کنم. دست خانواده و همچنین امیرخان را می بوسم. انشالله همیشه پرچم را بالا نگه می دارم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز