خبرگزاری کار ایران

کنایه سرمربی سپاهان به پندار تایم در استقلال؛ خرید شبانه نداریم!

قلعه نویی:‌ این سپاهان را دوست ندارم / کتاب داوری خوانده‌ام و اعتراض مزه کنار زمین است

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۵۲۴

سرمربی سپاهان اصفهان خواستار عملکرد بهتر فاز تهاجمی تیمش در مسابقات لیگ برتر است.

به گزارش ایلنا،‌ امیرقلعه نویی پس از شکست پدیده مشهد در ورزشگاه نقش جهان به همراه شاگردانش به صدر جدول رده بندی صعود کرد. مشروح صحبت‌های سرمربی سپاهان پس از این مسابقه را در ادامه می‌خوانید:

بازیکنانم خودباوری ندارند و نیم فصل تقویت می شویم

اجازه بدهید از طرفداران خوبمان تشکر کنم که آمدند و نشان دادند که پای کار هستند. شاید ما پیش از آن به آنها کم لطفی کرده بودیم اما امروز با حضور 40-30 هزار نفره خودشان یک نمایش خوب را داشتند. امیدواریم که لیاقت داشته باشیم در ادامه لیگ جوابگوی این لطف آنها باشیم. به تیم یحیی و بازیکنانش تبریک می گویم. خودم لذت بردم از گردش توپ آنها. ما فضا را به آنها دادیم و البته فوتبال خودمان رادنبال می‌کردیم اما متاسفانه همچنان تفکر سابق در تیم وجود دارد.  بازیکنان خودشان را باور ندارد. می توانند گل های بیشتری بزنند و ان شاالله که این دو بازی آتی هم به خیر بگذرد و ما بعد از آن تیم را تقویت کنیم و در چند پست بازیکنان لازم را جذب کنیم. امروز یک فوتبال خیلی خوب بود و نمی دانم شاید در ایران زمان این شکلی باشد؛ بازی ماشین سازی سه دقیقه وقت تلف شده و اینجا 5 دقیقه؟برای ما مربیان 5 دقیقه 5 ساعت می گذرد اما بازیکنانم را ستایش می کنم. ما اما باید بازیکنانی بگیریم در حد سپاهان و این تیم را تقویت کنیم. ما باید امتیازات لازم را تا نیم فصل کسب کنیم. از هواداران ممنونم و از باشگاه هم بابت برآورده شدن توقعات ممنونم که اگر جلو نباشد عقب هم نیست. 

نیازمند نشان داد دروازه‌بان بزرگی است

ما فضا را به حریف دادیم اما در ایجاد موقعیت ما خیلی در ضدحملات خوب بودیم. در نیمه اول مشکلی داشتیم که سیستم را عوض کردیم. با بسته شدن عمق تیم ما، آنها رو به توپ های مستقیم آوردند. بازیکنان تهاجمی ما خیلی موقعیت سوزی می کردند. از نیازمند واقعا ممنونم که نمایش خوبی داشت و نشان داد یک گلر خوب و آینده دار است و بی جهت از او تعریف نمی‌کنند. 

این سپاهان را دوست ندارم و باید گلزن‌تر باشیم

ما باید یک مدل دیگر بازی کنیم و این سپاهان را دوست ندارم. ما وقتی یک گل می زنیم باید برویم برای گل های بعدی. من سپاهان چند سال پیش را دوست دارم که روحیه تهاجمی داشت و باید این ذهنیت را در بازیکنان ایجاد کنیم.

قلعه نویی در واکنش به سوالی که چرا تیم مالکیت توپ را در اختیار ندارد و روند کندی برای اوج گیری دنبال می کند، گفت: زمان می خواهد. من یک مثالی بزنم. شما می توانید یک ساختمان را سه ماهه تخریب کنید اما برای ساخت آن به 5 سال زمان نیاز دارید. من یک سوال هم دارم؛ سپاهان پارسال چندم بود؟ از نظر بودجه ای هم پنجم جدول هستیم. شمایی که اینجا هستید فکر می کردید اینقدر زود شرایط سپاهان متفاوت شود؟ پس دیگر این سوالات را نکنید. ما نیم فصل دوم بهتر خواهیم شد. ما باید تقویت شویم. اگر رسول نوید کیا برگردد شرایط خوب خواهد شد.

سرمربی سپاهان که روحیه خوبی داشت و بارها به شوخی با خبرنگاران حاضر در نشست می‌پرداخت، بعد از اینکه پاسخ خبرنگار قبلی را با این جمله که چه زمانی آبگوشتی که قول داده می‌دهد، در زمان شروع سوال خبرنگار بعدی ابتدا گفت چرا چند هفته غایب بوده است. در ادامه به این سوال که اکنون برای حفظ این جایگاه صدرنشینی چه تفکراتی را دنبال می کند گفت: ما ابتدا باید فشار را از تیم دور کنیم. ما از نظر بودجه تیم پنجم جدول هستیم. من از روز اول گفتم من چشم انداز خوبی برای سپاهان می بینم. ما بازی به بازی راه را دنبال می کنیم. برای قهرمانی نیم فصل به کسی جام نمی دهند. ما باید برای نیم فصل دوم کاملا تقویت شویم. من روز گذشته به بازیکنانم می گفتم که یک روزهایی هست که حتی مربی بعضی اوقات میل رفتن به تمرین ندارد. اما من این روزها خیلی راغب به حضور در تمرینات هستم و لذت میبرم. برای نیم فصل دوم نیازمند یک روانشناس هم هستیم. برای نیم فصل دوم ذوب آهن هم این کار را کردیم و با این راهکار باید تیم را تقویت کنیم و تا پس فردا فقط بازیکنانم فرصت دارند شاد باشند و بعد از آن باید تمرکز خود را روی بازی پرسپولیس بگذارند.

کنایه قلعه نویی به پندار تایم در استقلال!

ما نامه کلی خودمان برای تقویت تیم را داده‌ایم. ولی اجازه دهید این دو هفته هم تمام شود و لیست را بدهیم. حتما باید 5-4 بازیکن بگیریم. در ذهن ما مشخص است. الان مد شده نصفه شب بازیکن میگیرند اما باشگاه سپاهان این شکلی کار نمی کند و اجازه بدهید هر وقت زمانش شد اعلام می کنیم. اجازه بدهید این دو بازی تمام شود و من از همه بازیکنان راضی هستم اما وقتی نقل و انتقالات نیم فصل را می‌گذارند یعنی یک کار حرفه‌ای و نیاز تیم است و ما به دنبال تقویت تیم خواهیم بود.

کتاب داوری خوانده‌ام و اعتراض مزه کنار زمین است

اعتراض به داوری نکردم و داد و بیداد بود که مزه بازی است. قانون می گوید که وقتی فاصله خطای اول و دوم زیاد نبود، داور می‌توانست به دلیل تکرار خطا، سوت می‌زد و کارت می داد. ما هم کتاب قوانین داوری را خوانده‌ایم! وقتی بین دو خطا فاصله زمانی و مصافت زیادی نبود قانون این را می گوید. خدا وکیلی اما داوران فوتبال ما بهترین داوران آسیا هستند و از نظر امکانات و زیرساخت به آنها خیلی سخت است. ما خیلی ضرر کردیم اما همه آنها سهوی است و ان شاالله عمدی نیست. 

باید دورتر از 4 کیلومتری استادیوم ماشین پارک کنید

وی در پاسخ به اینکه طبقه دوم نقش جهان همچنان آماده نیست و تماشاگران مجبور به ایستاده تشویق کردن تیم شدند گفت: سرپا ایستادن در این سرما خوب است البته! من باید بگویم اما اعتقادم این است که از ابتدای فصل کار مقاوم سازی را انجام می‌دادیم. این کارها فنی است و من نباید توضیح بدهم. احتمال می دهم یک بخشی از استادیوم در طبقه دوم را در دیدار پرسپولیس اجازه حضور بدهند. من خودم مجموعه ورزشی درست کردم و وارد به این قضیه هستم. در دنیا خیلی جاها محوطه سازی را قبل از استادیوم انجام می دهند. اینجا استادیم را بدون کارشناسی می سازند. مثلا کاشان را ببینید کجا ساخته اند. سنگ و پاره آجر است و این جالب نیست. اکنون می گویید 4 کیلومتر دورتر از استادیوم ماشین پارک کرده‌اند اما انشاالله اینقدر تماشاگر بیاید که دورتر هم پارک کنید! (خنده)

سنگ اندازی به قطار ما را مهار کنید

پاس اول در خط آفساید نبود اما چون به مهاجم پدیده برخورد کرده آفساید بود. این قطار راه افتاده و مطمئنا سنگ اندازی شروع شده. خواهش می کنم به این سپاهان کمک کنید و این سنگ ها را مهار کنیم. از این ببعد سنگ ها بیشتر می شود چرا که قطار راه افتاده است.

ادامه دارد....

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز