خبرگزاری کار ایران

بیست و چهارمین دوره مسابقات ارتش‌های جهان ۲۰۱۸ - برزیل؛

خوشرنگ ترین مدال جهان بر گردن صدری

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۵۸۹

حمیدرضا صدری تکواندوکار وزن 54- کیلوگرم کشورمان با کسب 4 پیروزی متوالی موفق شد خوشرنگ ترین مدال مسابقات ارتش‌های جهان را به نام خود ثبت نماید.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی ارتش‌های جهان 2018 در 8 وزن و دو گروه مردان و زنان از روز پنجشنبه- 8 آذرماه به میزبانی "ریو دو ژانیرو" برزیل آغاز و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت.

در روز دوم این رقابت‌ها مبارزات اوزان 54- و 87- کیلوگرم گروه مردان پیگیری شد که حمیدرضا صدری در وزن 54- کیلوگرم و عرفان حیدری در وزن 87- کیلوگرم به مصاف رقبای خود رفتند.

حمیدرضا صدری هوگوپوش وزن اولی کشورمان در اولین گام با "خالد اوئرتانی" از تونس مبارزه کرد و 23 بر 2 به برتری رسید؛ در ادامه به مصاف "ادوارد اسپینوسا" از دومینکن رفت و با نتیجه 20 بر 11 پیروز شد.

تکواندوکار وزن 54- کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 31 بر 13 "پائولو سوزا" برزیلی را از پیش رو برداشت و در فینال نیز موفق شد «عبدالله یحیی» از عربستان را 13 بر صفر شکست دهد و به نشان طلای این رقابت ها دست پیدا کند.

هدایت این تیم برعهده محمدرضا زوار به عنوان سرمربی و علی نعیمی و جلال چروکی به عنوان مربی می‌باشد. علی خلیلی نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

گفتنی است؛ پیش از این و در روز نخست این رقابت ها محمد کاظمی عنوان قهرمانی را کسب کرده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز