خبرگزاری کار ایران

از هواداران عذر‌خواهی می‌کنم

گل محمدی:‌ در حد قهرمان ظاهر شدیم / داوری زیبایی دیدیم

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۵۱۸

سرمربی پدیده مشهد گفت:‌ الان اینکه بخواهیم پیش بینی کنیم چه تیمی قهرمان می شود زود است و هنوز به نیم فصل نرسیدیم. ما خودمان یک سری مشکلات مالی و امکاناتی داریم و اگر مهیا شود خودمان را همچنان در بالای جدول نگه می داریم.

به گزارش ایلنا،‌ یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از شکست شاگردانش مقابل سپاهان اصفهان گفت:‌ فکر می کنم بازی زیبایی بود. در سطح خوبی برگزار شد و تبریک میگویم به آقای قلعه نویی و تیمش. ما بازی را واگذار کردیم اما کسانی که بازی را دیدند به این اذعان داشتند که حق مان باخت نبود. خوشحالم از نوع بازی که ارائه دادیم و توانستیم در زمین سپاهان آنها را اسیر خودمان کردیم.

وی ادامه داد: سپاهان از فرصت ها خوب استفاده می کرد و نباید فرصت به آنها می دادیم. ارزش نمایش ما کمتر از برد نبود. بچه ها خیلی تلاش کردند و از جان مایه گذاشتند و در حد تیم قهرمان نمایش داشتند. من ناراحت نیستم از این باخت بخاطر اینکه فوتبال زیبایی ارائه دادیم. فقط از هوادارانی که از مشهد و راه دور آمدند عذر می خواهم. دوست داشتیم با امتیاز آنها را خوشحال کنیم اما شرمنده آنها شدیم. اما به بازیکنانم و هواداران مشهدی بابت این نمایشتبریک می گویم. 

یحیی گل محمدی در ادامه صحبت هایش درباره شانس قهرمانی گفت: اینکه ما به دنبال قهرمانی باشیم چنین تفکری نداریم. دنبال این هستیم که بازی خوبی ارائه بدهیم و دنبال مدعی بودن نیستیم. اینکه پیشرفت داشته باشیم از نظر فنی برای ما در اولویت قرار دارد. خدا را شکر بچه ها در مسیری که خودشان شکل دادند با سرعت پیش می روند. بار روانی روی دوش ما نیست. اکنون از نظر امتیازی با سپاهان هم اکنون هم برابر هستیم و نمی خواهیم فشار روانی روی بازیکنان باشد.

سرمربی پدیده در واکنش به سوالی در خصوص اینکه چرا در این دیدار بازی مستقیم را صورت نداده و روی همان تاکتیک همیشگی و پاس های متوالی اصرار داشتند گفت: ما در بازی های قبلی هم حتی بازی مستقیم را هم انجام می دادیم. ما در این بازی هم موقعیت داشتیم. اگر از فرصت سود می بردیم می توانستیم به گل برسیم.

گل محمدی در پاسخ به سوالی در خصوص حضور هواداران اصفهانی و استقبال ویژه آنها گفت: این یک نکته ویژه در این بازی بود که به جذابیت آن اضافه کرد. خیلی خوب بود این جو و امیدوارم در همه بازی ها باشد. امروز ما برای تماشاگران و اینکه از فوتبال لذت ببرند بازی کردیم و امیدوارم این حضور همیشگی باشد. از تمام سپاهانی ها که تیم خود را تشویق کردند تشکر می کنم.

گل محمدی در ادامه صحبت هایش درباره تغییر داور این بازی و جابجایی زرگر و اکبریان گفت: امروز از لحاظ داوری کاملا سورپرایز شدم و خوب و عالی قضاوت کرد. از تیم داوری تشکر می کنم که به زیبایی بازی امروز کمک کردند. فکر نمی کنم بازی امروز اشتباهی داشت و از این قضاوت تشکر می کنم.

وی در ادامه صحبت هایش گفت: الان اینکه بخواهیم پیش بینی کنیم چه تیمی قهرمان می شود زود است و هنوز به نیم فصل نرسیدیم. ما خودمان یک سری مشکلات مالی و امکاناتی داریم و اگر مهیا شود خودمان را همچنان در بالای جدول نگه می داریم. برای سپاهان و آقای قلعه نویی هم آرزوی موفقیت می کنم. سپاهان نمایش خوبی داشت و در ادامه راه برای آنها آرزوی موفقیت می کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز