خبرگزاری کار ایران

یحیی و کاپیتان های سابق به هم رسیدند/ روزهای بد به در

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۴۵۹

تقابل گل محمدی با کاپیتان های سابقش در تراکتورسازی می تواند به جذابیت های دیدار سپاهان و پدیده بیفزاید.

به گزارش ایلنا، تیمهای سپاهان اصفهان و پدیده مشهد در چارچوب هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر روز جمعه از ساعت 15:15 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم می روند.

این دیدار در حالی به انجام می رسد که چند بازیکن در ترکیب دو تیم سابقه بازی با تیم سابق و یا کار کردن در کنار سرمربی تیم مقابل را در کارنامه خود دارند. مهمترین نفرات مهدی کیانی و محمد ایرانپوریان هستندو دو بازیکن باتجربه و جدید الورود تیم اصفهانی که تا فصل پیش در تراکتورسازی توپ می زدند.

این دو بازیکن با یحیی گل محمدی کار می کردند و زیر نظر او در تراکتور کم مهره با پنجره های بسته برای رسیدن به موفقیت تلاش می کردند. آنها در کنار هم روزگار خوبی را نداشتند. تراکتور نتیجه نگرفت و یحیی برکنار شدو کوله بارش را بست و رفت.

حالا هر دو طرف تراکتور را ترک کرده اند. یحیی هم خودش دگرگون شده و هم تیمش را به صدر جدول رسانده و ایام فوق العاده ای را پشت سر می گذارد. در سوی مقابل کیانی و ایران پوریان هم فضای خود را بعد از چند سال عوض کرده اند. کیانی در ترکیب اصلی سپاهان خوش می درخشد و ایرانپوریان در حالی که رو به رشد کار می کرد بعداز مصدومیت بدموقع از ترکیب اصلی دور شد.

حال باید دید تقابل آخر هفته این دو نفر به چه نتیجه ای منجر می شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز