خبرگزاری کار ایران

متاسفانه زهیوی وضعیت خوبی ندارد

خرمگاه: بازهم گل بدی خوردیم/ نتیجه مساوی عادلانه بود؛ مشکل روحی روانی داریم

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۰۴۸

مربی ذوب آهن در نشست خبری پس از بازی با فولاد صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محمد خرمگاه که به جای علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از تساوی یک بر یک ذوب آهن مقابل فولاد در نشست خبری حضور یافته بود،اظهار داشت:  خیلی خوشحالیم که در اهواز بازی کردیم. هنوز آن شرایطی را که می‌خواهیم، نداریم ولی خوشحالیم که بازیکنان خواسته‌های ما را پیاده کردند.

وی افزود: امروز از سه بازیکن زیر 23 سال استفاده کردیم که حضور این جوانان نوید روزهای خوب را می‌دهد. امروز توانستیم حریف را مهار کنیم. امیدوارم از این شرایط بیرون بیاییم. تیم ذوب‌آهن امروز مثل بازی‌های قبلی گل‌ بدی خورد. در واقع ما باید خوب کار کنیم که اینگونه نشود. من نوید روزهای خوبی را می‌دهم و انشاالله زودتر به این روزها برسیم.

مربی تیم ذوب‌آهن ادامه داد: نتیجه بازی امروز عادلانه بود. هم تیم ما و هم فولاد موقعیت گل داشتیم، البته موقعیت‌های ما در نیمه دوم بهتر بود و اگر کمی باهوش‌تر عمل می‌کردیم، می توانستیم تیم برنده میدان باشیم.

خرمگاه عنوان کرد: مشکل تیم ما به مسائل روحی و روانی بازمی‌گردد. ما بازیکنان قابلی داریم و در حال کار کردن بر روی مسائل روحی هستیم. مطمئن هستم که بازخواهیم گشت و انشالله کار و تلاش می‌کنیم تا آن کاری را که مدنظر مدیریت است، انجام دهیم.

وی با بیان اینکه مردم اهواز هم از نتیجه بازی امروز خوشحال بودند و این اتفاق خوبی است، درباره آخرین شرایط رحیم زهیوی که به بیمارستان منتقل شد، اظهار داشت: متاسفانه او شرایط خوبی ندارد. باید با پزشک تیم تماس بگیریم و ببینیم چه می‌شود.

مربی ذوب‌آهن درباره روش بازی این تیم گفت: با سیستم 3-3-4 بازی کردیم و به دنبال پیروزی بودیم. زمانی که مالکیت توپ در اختیار ما بود، بازیکنان کناری به جلو می‌آمدند تا تیم با نفرات بیشتری حمله کند.

خرمگاه در پایان درباره عدم حضور منصوریان در نشست خبری همچون کنفرانس قبل از بازی عنوان کرد: بیایید به هم کمک و محبت کنیم. به هر حال ناراحتی‌هایی پیش می‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز