خبرگزاری کار ایران

جانشین عمر عبدالرحمان مشخص شد؛ ستاره برزیلی به مصاف استقلال می رود

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۸۳۳

الهلال در نظر دارد یک ستاره برزیلی را به جای عموری به خدمت بگیرد.

به گزارش ایلنا، الهلال عربستان در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با استقلال تهران در یک گروه قرار گرفته است. آنها با هدایت ژسوس پرتغالی و با مالکیت سامی الجابر به قهرمانی در این فصل از رقابت ها فکر می کنند.

یکی از بزرگترین خریدهای باشگاه عربستانی عمر عبدالرحمان بود. ستاره تیم ملی امارات که پس از حضورش در الهلال دچار پارگی رباط صلیبی شد و ضمن از دست دادن جام ملت ها تا اواسط بهار سال آینده امکان بازی کردن ندارد و تقریبا دور گروهی مسابقات لیگ قهرمانان را از دست می دهد.

در همین رابطه این باشگاه عربستانی برای جذب اورتون ریبیرو از تیم فلامینگو برزیل اقدام خواهد کرد. این هافبک برزیلی 29 سال دارد و در تیم‌های کروزیرو و کورینتیانس نیز بازی کرده است. او همچنین پیش از حضور در فلامینگو، دو فصل پیراهن الاهلی امارات را پوشیده است. نکته جالب اینکه الاهلی در سال 2015 با گلزنی ریبیرو موفق به شکست الهلال شد و به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید اما در بازی نهایی مغلوب گوانگ‌ژو چین شد.

الهلال باید برای لیگ قهرمانان 3 بازیکن غیر آسیایی را در فهرست خود قرار دهد. گومیس و ادواردو خارجی‌های قطعی این تیم هستند و ریبیرو می‌تواند به سومین بازیکن تبدیل شود. البته اگر بوتیا و ریواس در ژانویه جدا شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز