خبرگزاری کار ایران

علی آقا هر پستی بخواهد بازی می‌کنم

زهیوی: باید ثابت کنم چرا منصوریان من را می‌خواست

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۸۹۹

شاگرد سابق علیرضا منصوریان در استقلال تهران به دنبال اثبات خود به سرمربی جدید ذوب آهن اصفهان است.

به گزارش ایلنا، انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی جدید ذوب‌آهن باعث شد چند بازیکن مورد علاقه این مربی شاگردش شوند. نفراتی مثل قاسم حدادی‌فر، محسن مسلمان و رحیم زهیوی که انگیزه زیادی دارند تا خودشان را نشان دهند. در این رابطه گفتگویی انجام شده با رحیم زهیوی را بخوانید.

تغییرات جدید را چطور می‌بینی؟

به هرحال این تصمیم مدیریت باشگاه بود که در این شرایط  در کادر فنی تغییرات انجام دهد. ما تابع تصمیم مدیریت باشگاه هستیم که تلاش می‌کنیم ذوب‌آهن را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

چرا ذوب‌آهن با نمازی نتایج لازم را نگرفت؟

خود من از اول فصل در این تیم نبودم و نمی‌دانم که چه اتفاقاتی رخ داده و چرا تیم نتیجه نگرفته است. از روزی که من به ذوب‌آهن اضافه شدم تیم شرایط خوبی نداشت و داشت بد کار می‌کرد که در نهایت تصمیم به تغییر کادر فنی گرفته شد.

این تغییرات به سود تو و چند بازیکنی شد که قبلا در یک قدمی شاگردی منصوریان قرار گرفته بودید؟

من خودم یکی، دو بار شانس شاگردی آقای منصوریان را داشتم ولی این اتفاق رخ نداد تا اینکه پس از 2 سال شاگردش شوم. من از این اتفاق خوشحال هستم که امیدوارم بتوانم هم به تیم و هم به کادر فنی کمک کنم و مفید باشم.

این‌طور که به نظر می‌رسد احتمالا تو به عنوان هافبک در تیم منصوریان بازی کنی. آیا خودت بازی در این پست را دوست داری؟

برای من فرقی نمی‌کند در چه پستی بازی کنم چون قابلیت بازی در چند پست را دارم. من هم وینگر بازی کردم، هم پشت مهاجم و هم مهاجم که باید ببینم کادر فنی چه تصمیمی را خواهد گرفت.

اولین بازی ذوب‌آهن با پارس جنوبی است. این بازی را چطور می‌بینی؟

ما در زمین خودمان میزبان پارس جنوبی هستیم و مقابل تیمی قرار می‌گیریم که تا اینجای مسابقات نتایج خوبی گرفته است. ما راهی جز شکست دادن پارس جنوبی نداریم چون دیگر نباید از این به بعد امتیاز از دست دهیم.

خود تو از روی نقطه پنالتی یک گل زدی که خیلی‌ها منتظرند گل در جریان بازی‌ات را هم ببینند. این اتفاق کی خواهد افتاد؟

فرصت پیدا کنم در جریان بازی هم گل خواهم زد. متاسفانه شرایط تیم ما تا چند وقت پیش مناسب نبود که تازه با تغییر کادر فنی جان گرفته و روحیه پیدا کرده است. من به این تیم امیدوار هستم و به هواداران قول می‌دهم اگر گل نزنم حداقل مفید کار خواهم کرد. اتفاقا گاهی وقت‌ها پاس گل دادن هم شیرینی خاص خودش را دارد و این کار را هم دوست دارم.

نمی‌خواهی ثابت کنی همان زهیوی گذشته هستی و حتی منصوریان هم که تو را می‌خواست اشتباه نمی‌کرد؟

من یکی‌، دو اشتباه داشتم که فکر می‌کردم با انتخاب فلان تیم شرایطم بهتر می‌شود ولی این اتفاق رخ نداد. در هرحال هنوز هم من همان زهیوی هستم و ثابت می‌کنم باز هم می‌توانم برای هر تیمی مفید واقع شوم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز