خبرگزاری کار ایران

آشنایی با حریفان پرسپولیس/ نام‌اشناهای رو به افول؛ ستاره من سیتی و قهرمان AFCکاپ در انتظار هم گروهی با تیم برانکو

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۷۴۳

پرسپولیس در گروه نسبتا سختی قرار دارد اما حریفان این تیم روزهای درخشانی را پشت سر نمی گذارند.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس در گروه چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با تیمهای السد قطر، الاهلی عربستان و یکی از تیمهای کورا الجاویا عراق یا النصر امارات یا پاختاکور ازبکستان هم گروه شده است.

گروهی که اصلا‌اسان نیست ولی در مقایسه با گروه استقلال یک گروه ایده آل برای شاگردان برانکو به حساب می آید.

با این حال باید دید رقبای تیم سرخپوش تهرانی در چه وضعیتی به سر می برند.

السد قطر که فصل پیش هم با پرسپولیس در یک گروه بود و در نیمه نهایی هم به تیم برانکو باخت؛ تیم سوم لیگ ستارگان است. آنهابا 7 برد، سه مساوی و یک باخت بعد از الدحیل و الریان با 24 امتیاز سوم هستند و فاصله 7 امتیازی با صدر آنها را از قهرمانی دور کرده است. السد همچنان در تیم خود بغداد بونجاح، ژاوی، گابی، اکرم عفیف، عبدالکریم حسن و ... را دارد.

الاهلی عربستان در لیگ حرفه ای کشورش تیم سوم است. آنها با شش برد، یک مساوی و دو باخت و پس از تیمهای الهلال و النصر تیم سوم به حساب می آیند و با صدر 8 امتیاز فاصله دارند. آنها دو سال پیش با پرسپولیس در یک چهارم  نهایی بازی کرد و شکست خورد. سرمربی این تیم پابلو گوئده آرژانتینی است که 44 سال دارد. عمر السوماه همچنان ستاره این تیم به شمار می رود. در کنار او دیانی تاوراس از کیپ ورد، ژوزف ده سوزا از برزیل، ژوزه خورادو از اسپانیا، پائولو دیاز از شیلی، آلکسیس روآنو از اسپانیا مهمترین مهره های این تیم به حساب می آیند.

تیم النصر امارات در لیگ کشورش بعد از 9 بازی تیم نهم جدول است. آنها سه برد، دو مساوی و 4 باخت داشته اند وضعیت خوبی ندارند. ایوان یووانوویچ شناخته شده و صربستانی سرمربی آنهاست. آلوارو نگردو در خط حمله این تیم تپو می زند. بازیکن اسبق اسپانیا و من سیتی و ... ساموئل و یوری برزیلی در کنار یوهان کابایه و ماریکینیوش گابریل برزیلی از مهمترین نفرات این تیم پرمهره هستند.

 تیم دوم فوتبال ازبکستان باید در پلی آف برای حضور در گروه پرسپولیس تلاش کند. فوتبال ازبکستان به هفته آخر رسیده است. تیم پاختاکور با 44 امتیاز اولاست و لوکوموتیو با دو امتیاز کمتر در رده دوم قرار  دارد. با این حال در هفته آخر این دو تیم در خانه لوکو باهم بازی می کنند و سرانجام یکی از آنها باید برای رسیدن به گروه چهارم تلاش کند و دیگری مستقیم در گروه دوم قرار می گیرد.

تیم الکورا الجاویا از عراق هم فعلا تا پایان هفته ششم لیگ عراق توانسته تمام امتیازات را به دست بیاورد و در صدر جدول باشد. این تیم فصل پیش هم قهرمان ای اف سی کاپ شد و باید دید می تواند در رقابت با نماینده ازبکستان و امارات به گروه پرسپولیس صعود کند یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز