خبرگزاری کار ایران

پیشواز پرشکوه ماه رمضان!

برنامه بازی های پرسپولیس و استقلال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۰۷۴

سرخابی ها به احتمال فراوان دوشنبه و سه شنبه آخر اردیبهشت ماه را به شدت فوتبالی کنند.

به گزارش ایلنا، آخرین هفته از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با انجام دیدارهای دو گروه C و D آغاز شد. در این دو گروه 4 بازی برگزار شد که در مهمترین بازی ها تیمهای پرسپولیس و استقلال به ترتیب با نتیجه مشابه 1-0 تیمهای السد و الهلال را شکست دادند و به عنوان سرگروه راهی مرحله بعد شدند.

آبی پوشان تهرانی باید در مرحله بعد به مصاف تیم دوم گروه B بروند. یعنی یکی از دو تیم ذوب آهن اصفهان یا لوکوموتیو ازبکستان. لوکوموتیو در حال حاضر تا پایان هفته ششم رقابت های لیگ ازبکستان در جدول 12 تیمی رده نهم را به خود اختصاص داده است. ذوب آهن هم تا پایان هفته بیست و هشتم لیگ برتر ایران در جایگاه سوم قرار دارد.

استقلال باید سه شنبه هجدهم اردیبهشت در فولادشهر یا لوکوموتیو استادیوم تاشکند به میدان برود و یک هفته بعد در ورزشگاه آزادی از یکی از این دو تیم پذیرایی کند. 

در سوی مقابل پرسپولیس هم برنامه اش تقریبا مشخص است. اگر الاهلی یک تساوی از الجزیره بگیرد می تواند سرگروه شود و بدین ترتیب تیم الجزیره رقیب پرسپولیس خواهد بود ولی اگر الجزیره موفق به شکست الاهلی شود داستان متفاوت خواهد شد و الاهلی عربستان به عنوان تیم دوم رو در روی پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

به هر حال روز دوشنبه هفدهم اردیبهشت پرسپولیس یا در ورزشگاه هزاع بن زاید امارات(به واسطه دیدار با الجزیره) یا در استادیوم العین امارات به میدان برود و دوشنبه بعد در ورزشگاه آزادی یا مسقط عمان می‌بایست از یکی از دو تیم الجزیره یا الاهلی عربستان میزبانی کند.

بدین ترتیب اگر اتفاق خاصی رخ ندهد طی روزهای 24 و 25 اردیبهشت ورزشگاه آزادی مملو از جمعیت خواهد بود. این در حالی است که ماه مبارک رمضان از 27 اردیبهشت آغاز می شود و این یک پیشواز فوق العاده برای آغاز مهمانی خدا خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز