خبرگزاری کار ایران

نیکوخصال: چمن ورزشگاه آزادی هیچ مشکلی ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۶۴۸

سرپرست مجموعه ورزشی آزادی درباره کیفیت زمین چمن ورزشگاه آزادی اظهار داشت: مسابقات باید حداقل با فاصله یک هفته ای برگزار شوند که هم فرصت بهسازی و ترمیم زمین فراهم شود و هم اینکه زمین چمن بتواند استراحتی داشته باشد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان فرهاد نیکو خصال در پاسخ به اظهارات برخی رسانه ها در خصوص چمن مجموعه ورزشی آزادی مخصوصا زمین چمن شماره یک ورزشگاه آزادی، گفت: در تاریخ نوزدهم آبان ماه مسابقه پرسپولیس با کاشیمای ژاپن را گذراندیم و هر دو تیم یک روز قبل از مسابقه در زمین تمرین داشتند همچنین با فاصله چند روز مسابقه تیم ملی را با توباگو داشتیم و روز قبل از آن هم در زمین دو تمرین را پشت سرگذاشتیم.

سرپرست مجموعه ورزشی آزادی، ادامه داد: بنابراین با فاصله 6 روز6 بار زمین چمن مجموعه در حالیکه بارندگی هم بود مورد استفاده قرار گرفت و باعث شد که زمین تحت فشار قرار گیرد و همه این موارد طبیعی است که کیفیت زمین  را پایین بیاورند.

وی در ادامه افزود: در شرایط فعلی که پرسپولیس بازی دارد زمین از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است و هیچ مشکلی ندارد و بهتر از هر زمان دیگری آماده خدمت رسانی به ورزشکاران است.

نیکو خصال در پایان از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تقاضا کرد که برنامه ریزی هایشان به گونه ای باشد که مسابقات حداقل با فاصله یک هفته ای برگزار شوند که هم فرصت بهسازی و ترمیم زمین فراهم شود و هم اینکه زمین چمن بتواند استراحتی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز