خبرگزاری کار ایران

پیش‌بازی آلمان - هلند؛ جدال حیثیتی دشمن‌های قدیمی

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۵۵۴

دیدار دو تیم آلمان و هلند از رقابتهای لیگ اروپا امشب به میزبانی ورزشگاه گلزن‌کرشن شالکه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی آلمان شنبه تمرین خود را بعد از حرف‌های طولانی یواخیم لوو شروع کرد. با آنکه از دسته اول لیگ ملت‌های اروپا سقوط کرده‌اند اما مربی می‌خواست به بازیکنان اهمیت بازی امشب با هلند را گوشزد کند. الیور بیرهوف مدیر ورزشی تیم هم تاکید کرد نباید بازی با هلند را دست کم گرفت چون پیروزی در این مسابقه باعث می‌شود بنیاد خوبی برای موفقیت در مقدماتی یورو 2020 داشته باشند. او گفت: «سقوط از لیگ ملت‌ها آخر دنیا نیست و باید برای بازی با هلند اهمیت قایل باشیم اولا به خاطر اعتبارمان، دوم به دلیل اینکه می‌خواهیم به پیشرفتمان ادامه دهیم و سوم با پیروزی برای مقدماتی یورو 2020 روحیه می‌گیریم و بنیاد خوبی خواهیم داشت. این سقوط پایان یک سال بد برای ما بود اما شاید چنین افت‌هایی لازم باشد تا بتوانیم دوباره اوج بگیریم. با این سقوط بهتر می‌توانیم برای مقدماتی یورو 2020 برنامه‌ریزی کنیم و انگیزه بگیریم.»

بعد از پیروزی 3 بر صفر پنجشنبه تیم جوان آلمان برابر روسیه در دیدار دوستانه خیلی‌ها پیشنهاد دادند کار بازیکنان قدیمی تیم مثل توماس مولر و متس هوملز تمام شده و باید آنها را کنار گذاشت اما بیرهوف گفت: «البته ما باید از بازیکنانی که در بهترین شرایط هستند استفاده کنیم و بازیکنان جوان اخیرا خیلی خوب بوده‌اند اما بازیکنان باتجربه مشارکت زیادی در موفقیت تیم داشته‌اند و در ایجاد جو مثبت در تیم فعلی هم موثرند.» لیگ ملت‌های اروپا فردا به پایان می‌رسد و یوفا چهارشنبه 55 تیم حاضر در این منطقه را برای مقدماتی یورو 2020 رده‌بندی می‌کند تنها بر اساس عملکردشان در لیگ ملت‌ها. تیم‌های اول تا دهم لیگ A سرگروه گروه‌های دهگانه مقدماتی می‌شوند و این انگیزه آلمان برای بازی با هلند است. در حال حاضر آلمان با تفاضل گل منفی 4 در رده یازدهم در میان 12 تیم است و تنها ایسلند پشت سر این تیم قرار دارد اما لهستان هم مثل آلمان یک امتیازی است با تفاضل گل منفی 2. لهستان در بازی آخر خود میهمان پرتغال است و آلمان برای اینکه در مقدماتی یورو 2020 سرگروه شود باید نتیجه بهتری نسبت به لهستان بگیرد.

تیم رونالد کومان ماه گذشته در آمستردام با 3 گل آلمان را در هم کوبید اما با توجه به اینکه جمعه برابر فرانسه بازی سخت‌تری داشته و یک روز کمتر استراحت کرده، وضعیت آلمان در این بازی بهتر است. آلمان با تیم همسایه هلند 41 بار بازی کرده و 15 برد و 15 تساوی داشته و جالب اینکه پیروزی‌هایش در هلند بیشتر از خانه بوده (هشت در برابر هفت).

ترکیب احتمالی

آلمان: نویر؛ گینتر، سوله، رودیگر؛ کیمیش، کروس، هاواراتز، شولتز؛ رویس، گنابری، سانه

هلند: سیلسن؛ دومفریز، دلیخت، فان‌دایک، بلیند؛ واینالدوم، دی یونگ، دی رون؛ برگوین، دپای، بابل

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز