خبرگزاری کار ایران

توصیه سیاسیون به مهدی تاج؛ از ریاست استعفا بده!

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۴۹۹

در شرایطی که مهدی تاج طی چند وقت اخیر در تلاش بوده تا با سود بردن از برخی لابی‌ها در سمت خود به کار ادامه دهد، نمایندگان مجلس خواهان اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان هستند.

به گزارش ایلنا، نمایندگان مجلس اعتقاد دارند که تاج باید از سمت خود استعفا بدهد. یکی دیگر از اعضای هیات رییسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت که رییس فدراسیون فوتبال باید از سمت خود کناره‌گیری کند.

سیدکاظم دلخوش با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر ابقای تاج در فدراسیون فوتبال با استناد به ماده ۶۰ قانون مدیریت خدمات کشوری گفت: «قانون مصوب مجلس درباره منع به‌کارگیری بازنشستگان قانون موخر است و باید به این قانون استناد شود مگر اینکه نیاز به اصلاحات وجود داشته باشد.»

وی با اشاره به دیدار رییس فدراسیون فوتبال با رییس مجلس و اعلام نظر علی لاریجانی مبنی بر اینکه قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان شامل فدراسیون‌ها می‌شود، یادآور شد: «با وجود قانون مصوب مجلس تاج باید کنار برود و در این باره نظر رییس‌ مجلس صائب است.» دلخوش با بیان اینکه اداره قوانین مجلس باید نظر خود را درباره ابقای رییس فدراسیون فوتبال اعلام کند، می‌گوید: «همه باید به قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان تمکین کنند.» این عضو فراکسیون ورزش در پایان درباره طرح مباحثی درخصوص تعلیق عضویت ایران در کنفدراسیون فوتبال آسیا در صورت کناره‌گیری تاج گفت: «مگر مملکت با رفتن آدم‌ها به‌هم می‌ریزد؟ قطعا چنین اتفاقی نخواهد افتاد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز