خبرگزاری کار ایران

تحقیر بلژیک با کامبک تاریخی سوئیس/ سفروویچ تیمش را فینالیست کرد

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۲۷۴

بلژیک با قبول شکست در برابر سوئیس از صعود به فینال لیگ ملت ها بازماند.

به گزارش ایلنا، مسابقات لیگ ملت های اروپا امشب با انجام چند دیدار پیگیری شد و نتایج جالب توجهی هم در سطوح مختلف به دست آمد که مهمترین آن پیروزی بزرگ سوئیس مقابل بلژیک و صعود به مرحله فینال بود.

تیم ملی سوئیس در سطح A ودر گروه B به مصاف بلژیک رفت و در حالی که در 16 دقیقه نخست تورگان هازارد دو گل به ثمر رسانده بود در ادامه شاهد یک کامبک بزرگ بودیم و تیم سوئیس با 5 گل به برتری رسید و با 9 امتیاز بالاتر از بلژیک به مرحله فینال رفت و در کنار تیمهای انگلیس و پرتغال قرار گرفت.

هریس سفرروویچ مرد اول میدان بود که هت تریک کرد. او در دقایق 13، 44 و 84 سه گل زد. ریکاردو رودریگز در دقیقه 26 از روی نقطه پنالتی و نیکو الوردی در دقیقه 62 زننده دیگر گل های تیم پتکوویچ بودند. در این گروه ایسلند هم با صفر امتیاز به سطح پایین تر سقوط کرد.

در سطح C تیم یونان به مهمان خود استونی باخت و مجارستان هم با دو گل از سد فنلاند گذشت. مجارستان و فنلاند در این گروه چهار تیمی اول و دوم هستند. 

در سطح دوم و در گروه سوم تیم اتریش در دیداری تشریفاتی با نتیجه 2-1 میزبان خود ایرلند شمالی را شکست داد و با 7 امتیاز بعد از بوسنی دوم شدند. حریف آنها هم به سطح سوم سقوط کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز