خبرگزاری کار ایران

هفته سیزدهم لیگ آزادگان

شکست بادران و آلومینیوم اراک / شاهین شهرداری به صدر رسید

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۱۷۸

4 دیدار باقیمانده از هقته سیزدهم لیگ آزادگان امروز برگزار شد.

به گزارش ایلنا، هفته سیزدهم لیگ دسته اول کشور با انجام 4 مسابقه به پایان رسید که نتایج جالبی توجهی نیز در این مسابقات رقم خورد.

مس رفسنجان و آلومینیوم اراک در رفسنجان به مصاف هم رفتند که در دقیقه‌ی 3 این مسابقه و در یک غافلگیری تیم آلومینیوم اراک با گل مهدی ترکمان از میزبان خود پیش افتاد اما این تیم مس رفسنجان بود که خیلی زود به بازی بازگشت و توانست چهار گل وارد دروازه‌ی آلومینیوم اراک کرده و این تیم را با یک شکست سنگین بدرقه کند. گلهای مس رفسنجان در این مسابقه را مهدی‌احمدی(2گل)، محمدحسین مهرآزما و اکبرصغیری به ثمر رساندند. 

قشقایی شیراز که در هفته‌های اخیر با حواشی متعددی دست و پنجه نرم می‌کند بازهم نتوانست به روند ضعیف خود پایان بخشد و نتیجه‌ی مسابقه را به شاهین شهرداری بوشهر واگذار کرد. شهرداری ماهشهر توانست با این پیروزی به صدر جدول رقابت‌ها صعود کند و جای مس کرمان را بگیرد. تک گل شاهین در این مسابقه را رضا دهقان به ثمر رساند. قشقایی بعد از تغییر و تحولاتی که درکادرفنی خود داشت هنوز نتواسته به روند ایده‌آل خود در ابتدای فصل بازگردد و باید ببینیم چه اتفاقاتی برای این تیم در ادامه رخ خواهد داد.

شهرداری تبریز در حالی از گل‌گهر سیرجان مدعی پذیرایی می‌کرد، که عملکرد پر نوسانی از خود نشان داده و سخت به دنبال پیروزی بود اما نتوانست به این برد دست پیدا کند و با نتیجه‌ی تساوی 1 بر 1 درمقابل شاگردان وینگوبگوویچ متوقف شد. گل‌های این مسابقه را امیرحسین طاحونی برای شهرداری تبریز و پیمان رنجبری برای گل‌گهر سرجان به ثمر رساندند.

بادران و مهدی پاشازاده که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده بودند نیز در این هفته و در خانه نتیجه‌ی مسابقه را با یک گل به فجرسپاشی واگذار کرد تا نتوانند به روند صعودی خود ادامه دهند. فجر نیز توانست بااین پیروزی کمی خود را از قعر جدول دور کرده و به اوضاع خود سر و سامان بخشد. تک گل فجر را در این مسابقه علی امیری به ثمر رساند.

نتایج کامل مسابقات لیگ دسته اول در روز یکشنبه به شرح ذیل می‌باشد:

مس رفسنجان 4 - آلومینیوم اراک 1

قشقایی شیراز 0  - شاهین شهرداری بوشهر 1

شهرداری تبریز 1  - گل گهرسیرجان 1

بادران تهران 0 - فجرسپاسی شیراز 1

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز