خبرگزاری کار ایران

چرا همیشه مرغ همسایه غاز است؟!

برزگر بهترین گزینه برای خونه به خونه

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۱۷۹

در مدت زمان تیمداری نماینده بابل در لیگ آزادگان، شاهد تغییرات بسیار زیادی در راس کادر فنی بودیم که متاسفانه همه ی آن ها بی نتیجه بوده است.

به گزارش ایلنا، در تمامی این سال ها، حتی از زمان حضور تیم خونه به خونه، در لیگ دسته سه و دو کشور، مهران برزگر، مربی بادانش بابلی، به عنوان دستیار در این تیم حضور داشته است.

در 6 سال تیمداری برادران حسن زاده در فوتبال، مربیان بسیاری آمدند و رفتند اما تنها مربی که در تمامی این سال ها در کنار این سرمایه گذران بوده مهران برزگر، مربی بومی این تیم بوده است. مطمئنا این مربی بومی، در کنار فردی معتمد برای مالک باشگاه بودن، از دانش فنی بالایی نیز برخوردار بوده است که باعث ماندگاریه وی در این تیم در این چند سال و کار در کنار مربیان بزرگی همچون پیوس ، کاظمی، میثاقیان، محمدی و نظرمحمدی شده است.

همانطور که از شواهد پیداست از شروع فصل جاری تاکنون، اکبرمحمدی، سرمربی اول فصل تیم خونه به خونه، بخاطر کسب نتایج ضعیف کنار گذاشته شد و پس از آن علی نظرمحمدی، سرمربی سابق سپیدرود رشت، سکان هدایت این تیم را برعهده گرفت. اما به یکباره قبل از بازی با اکسین البرز، در خبرها آمد که این سرمربی هم همچون همکاران قبلی خود در این تیم، عطای کار را به لقایش بخشید و استعفای شفاهی خود را به باشگاه اعلام کرد و حتی با اینکه این استعفا با مخالفت باشگاه همراه بود اما در روز بازی با اکسین حاضر نشد تا تیم خونه به خونه، در نبود نظرمحمدی و عشوری زاد بخاطر استعفا و در روزی که برزگر هم به علت اخراج در بازی قبل مقابل شهرداری ماهشهر، بر روی سکوها حضور داشت، عملا بدون مربی و بیشتر شبیه به تیم های محلات در این مسابقه حاضر شود.

حال با این همه اتفاقات و مشکلات موجود چرا حسن زاده، مالک باشگاه خونه به خونه، به برزگر، مربی با دانش و بومی خود اعتماد نمی کند خود جای سوال است؟!

مطمئنا دیگر بعد از این همه تغییرات و بر سر کار آمدن مربیان بی شمار در راس کادر فنی تیم،  خود حسن زاده هم به این نتیجه رسیده است که بین همه ی آن ها هیچ تفاوتی وجود نداشته مگر یک اسم.

شاید اکنون که سکان هدایت تیم امیدا را بعد از مدت ها به یک مربی بومی سپرده و بازتاب آن را نیز دیده دیگر زمانش باشد تا با اعتماد به مهران برزگر و انتخاب وی به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان، هم از تجربه ی چندین ساله وی در کنار مربیان بزرگ استفاده کند و هم با تایید هواداران بار تمام این مشکلات چند وقته را از دوش خود بردارد.

در آخر نگارنده با یک مثال در خصوص اعتماد به یکی از مربیان بومی تحلیل را به پایان می رساند.

وحید بیاتلو، سرمربی فعلی نود ارومیه، از مربیان بومی این شهر بوده که در سال های اخیر صرفا به عنوان دستیار، آن هم در کنار سرمربیان تیم های لیگ دویی بوده است. پس از انتقال امتیاز گسترش فولاد تبریز به ارومیه، مسئولین تیم تازه تاسیس ارومیه ای، بخاطر از دست دادن زمان برای بستن تیم، با هدف بومی گرایی به دنبال جذب بازیکنان و مربیان بومی رفتند چرا که به اعتقاد آن ها این نفرات بومی هستند که در سال اول برای حفظ سهمیه در استان هم که شده تلاش مضاعف خواهند کرد. وحید بیاتلو، سرمربی نود ارومیه، در اولین تجربه سرمربی گری نشان داده که اگر به مربیان جوان و با دانش بومی اعتماد شود می توانند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند. این ادعا، در نتایج کسب شده و سبک بازی این تیم مقابل تیم های مدعی همچون مس کرمان، آلومینیوم اراک، بادران، پرسپولیس پاکدشت و حتی بازی جام حذفی مقابل پرسپولیس تهران ( نایب قهرمان آسیا )، به اثبات رسیده است.

اگر در جدول هم مشاهده کنید دو تیم نود ارومیه و قشقایی شیراز با تکیه بر دانش دو مربی جوان بومی و با دانش خود از تیم خونه به خونه بابل، بالاتر هستند.

امیدواریم حسن زاده، مالک باشگاه خونه به خونه بابل، که امسال برخلاف سال های گذشته برنامه ای برای صعود ندارد، همچون همتایان خود در تیم های ارومیه ای و شیرازی، به مربی بومی جوان اما باتجربه و بادانش خود اعتماد کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز