خبرگزاری کار ایران

ترکیب ایران مقابل ترینیداد و توباگو

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۱۱۰

تیم ملی کشورمان عصر امروز در دیداری دوستانه به مصاف ترینیداد و توباگو می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در ادامه برنامه اردو‌های آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور پر قدرت در جام ملت‌های آسیا، شاگردان کی روش عصر امروز و از ساع 18 به مصاف ترینیداد و توباگو می‌روند و درصدد هستند تا به آمادگی کامل برسند.

در این اردو که از یکشنبه  آغاز شد، تمامی بازیکنان به جز سامان قدوس  و صادق محرمی حضور دارند و تلاش می‌کنند تا با جلب رضایت کادرفنی مقابل شاگردان دنیس لارنس و ونزوئلایی‌ها بازی کنند.

ترینیداد و توباگو در 8 بازی رسمی و دوستانه آخرش متحمل دو شکست مقابل مکزیک و پاناما شده و آمریکا، امارات و گوادلوپ شکست داده و در تقابل با گینه - گرانادا و مارتینیک به تساوی رسیده است.

تیم‌های ملی ایران و ترینیداد و توباگو، پیش از آغاز مسابقات جام جهانی 2014 برزیل هم در مسابقه دوستانه به مصاف هم رفتند که ایران 2 بر صفر به پیروزی دست یافت. گل‌های ایران را در آن دیدار را احسان حاج‌صفی و رضا قوچان نژاد به ثمر رساندند.

طبق اعلام فدراسیون فوتبال، قضاوت این بازی برعهده سعود العذبه قطری است و جمعه بورشید و الشمری داوران و کمک داوران او در این مسابقه هستند و موعود بنیادی فر هم به عنوان داور چهارم انجام وظیفه می‌کنند. همچنین تماشای این دیدار برای فوتبالدوستان ایرانی رایگان است و می‌توانند بدون خریداری بلیت بازی را در ورزشگاه آزادی تماشا کنند.

ترکیب  تیم ملی در دیدار امروز:

 

سید حسین حسینی، روزبه چشمی، محمدحسین کنعانی زادگان، وریا غفوری، احسان حاج‌صفی، احمد نوراللهی، مسعود شجاعی، مهدی ترابی، وحید امیری، کاوه رضایی و کریم انصاری‌فرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز