خبرگزاری کار ایران

تنفر ستاره از فوتبال پولی؛ من این فوتبال را دوست ندارم

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۹۶۱

ستاره پاری سن ژرمن در اظهارنظری عجیب مدعی شد از شرایط فعلی دنیای فوتبال ناراضی است.

به گزارش ایلنا، کیلیان امباپه، ستاره پاری‌سن‌ژرمن یکی از پردرآمدترین بازیکنان حال حاضر دنیای فوتبال است اما او می‌گوید از رقم معاملاتی که این روزها در دنیای فوتبال برای خرید و فروش و پرداخت حقوق بازیکنان به ثبت می‌رسد، ناراضی است چون فکر می‌کند که باعث شده وضعیتی شرم‌آور در فوتبال شکل بگیرد.

مهاجم 19 ساله PSG که بعد از هم‌تیمی‌اش نیمار دومین بازیکن گران‌قیمت تاریخ است (با ارزشی معادل 180 میلیون یورو) در همان سالی به قهرمان فرانسه ملحق شد که نیمار با قرارداد 222 میلیون یورویی از بارسلونا به پارک دپرنس رفت. ولخرجی مالکان قطری پاری‌سن‌ژرمن، سبب بالا رفتن قیمت بازیکنان شد و بعد از آن 4 قرارداد بالای 100 میلیون یوروی دیگر در فوتبال اروپا به ثبت رسید.

در همین حال در برخی گزارش‌های افشاگرانه که منشا آنها فوتبال لیکس بوده است، مشخص شده امباپه زمانی که به پاری‌سن‌ژرمن ملحق شد از این باشگاه درخواست قراردادی 5 ساله با حقوقی نزدیک به 55 میلیون یوروی خالص تا پایان قراردادش داشته است. امباپه اما می‌گوید که با این ارقام بالا مخالف است.

او به RTS  ‌گفت: «این برای من واقعاً شرم‌آور است، بخصوص که من در یک خانواده متوسط بزرگ شده‌ام. با این حال درست است که این وضعیت شرم‌آور است اما وضعیت بازار همین است. دنیای فوتبال اینطور کار می‌کند. من هم قرار نیست فوتبال را متحول کنم. من هم بخشی از این سیستم هستم. شما باید بدانید که چطور به این سیستم احترام بگذارید.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز