خبرگزاری کار ایران

زنوزی تیم را برای قهرمانی می‌بندد؛

تراکتورسازی با توپ پر به استقبال زمستان می‌رود

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۸۵۶

تراکتورسازان برنامه‌هایی برای تقویت تیم در پنجره زمستانی دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی فصل گذشته شرایط مساعدی نداشت و با توجه به محرومیت از 2 پنجره پیاپی و تغییر و تحولات کادرفنی و کادر مدیریت نتواسنت در پایان فصل به جایگاه دلخواه برسد. از طرفی این باشگاه در فرصت نقل و انتقالات لیگ برتر و زمانی که تیم‌ها مشغول آماده‌سازی و تقویت خود بودند، درگیر پروسه خصوصی‌سازی بود و زمانی که مالکیت باشگاه به محمدرضا زنوزی واگذار شد، زمان زیادی از دست رفته بود و فرصت کافی برای بستن یک تیم کامل و بی‌نقص وجود نداشت.

تراکتورسازان فصل را خوب شروع نکردند ولی در ادامه با افزایش آمادگی و هماهنگی بازیکنان اوضاع رو به بهبود رفت و در حال حاضر سرخ‌های تبریزی یکی از آماده‌ترین تیم‌های لیگ برتر هستند ولی شرایط هنوز با ایده‌ال‌های مالک باشگاه و هواداران این تیم فاصله دارد و قرار است ادامه روند تقویت تیم در پنجره زمستانی دنبال شود.

باشگاه تبریزی در چند پست نیاز به تقویت را احساس می‌کند و قرار است خرید‌های خوب و گرانقمیتی در زمستان داشته باشند تا تیم حسابی تقویت شده و مدعی جدی قهرمانی باشد.

 

سرمربی جدید، بستگی به ادامه بازی‌ها دارد

محمد تقوی که به عنوان دستیار توشاک به تبریز رفت، پس از جدایی وی به طور موقت جای او را گرفت ولی نتایج خوب باعث شد حضورش روی نیمکت تداوم داشته باشد. در حال حاضر پروسه انتخاب سرمربی جدید که قرار بود مدت‌ها قبل انجام شود متوقف شده است و حضور تقوی تا نیم فصل روی نیمکت تقریباً قطعی است ولی اینکه آیا او تا پایان فصل سرمربی بماند یا نه، بستگی به نتایج او تا هفته پانزدهم دارد و آن موقع تصمیم گرفته می‌شود تراکتورسازان نیم فصل دوم را با یک مربی جدیدی آغاز کنند یا نه.

 

دروازه‌بان، مظاهری و اخباری جزو گزینه‌ها

تراکتورسازی فصل پیش مشکلات زیادی در دروازه داشت ولی حالا با آمدن محسن فروزان تا حدودی آرامش به چهارچوب دروازه این تیم برگشته است ولی ظاهراً این برای تراکتورسازان کافی نیست و می‌‌خواهند با جذب یک گلر مطرح دیگر رقابت سطح بالایی در این پست در تیمشان ایجاد کنند. رشید مظاهری و محمدرضا اخباری گزینه‌های تراکتورسازی هستند.

 

مدافع میانی و مدافع راست

تراکتورسازان از ابتدای فصل محمد اهل شاخه را از دست دادند و حالا عبدالله‌زاده هم با تقوی به مشکل خورده و کنار گذاشته شده و به احتمال زیاد نیم فصل به تیم دیگری خواهد رفت. این موضوع باعث شده سرخ‌های تبریزی در دفاع میانی با کمبود مهره مواجه شوند و قصد دارند یک بازیکن در این پست جذب کنند. در دفاع راست هم به جز اسماعیلی‌فر بازیکن دیگری ندارند و تلاش برای جذب رامین رضاییان به نتیجه نرسید تا به دنبال یک گزینه دیگر در این پست باشند.

 

هافبک دفاعی، واجب‌تر از نان شب

تراکتورسازی مهدی کیانی و سینا عشوری را از دست داده است و تنها گزینه تخصصی‌اش در این پست مهدی مهدی‌پور است که نوعی از هافبک دفاعی فانتزی در فوتبال است و به دنبال بازیسازی از عقب زمین است و شاید در جایی که تراکتورسازان نیاز به بازی تخریبی داشته باشند گزینه مناسبی نداشته باشند. از طرفی لزوم بازی با 2 هافبک دفاعی در برخی شرایط و داشتن یک جانشین خوب در صورت مصدومیت و محرومیت مهدی‌پور باعث شده آنها دنبال جذب بازیکن در این پست باشند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز