خبرگزاری کار ایران

در آمریکا از فوتبال خداحافظی می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۵۱۳

بازیکن تیم دی سی یونایتد در نشست خبری پیش از دیدار دوستانه تیم ملی انگلیس مقابل آمریکا پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، به تصمیم اتحادیه فوتبال انگلیس، وین رونی 33 ساله برای رسیدن به رکورد 120 بازی ملی با پیراهن سه شیرها، او به اردوی اخیر تیم ملی دعوت شد و فردا در بازی دوستانه در ورزشگاه ومبلی برابر آمریکا به میدان می‌رود.

رونی در نشست خبری پیش از این مسابقه گفت: این آخرین بازی ملی من خواهد بود. فرم من در آمریکا خوب خواهد بود و اگر آنها نظر دیگری داشته باشند شرایط متفاوت است اما از نظرمن این آخرین بازی است. تصمیم گرفتم به آمریکا بروم و شما می‌دانید زمانی که تصمیم می‌گیرم برای انجام آن قوی هستم. برای من اهمیت دارد که تعهدم به باشگاه دی سی یونایتد را انجام بدهم. اخیرا متوجه شدم که بحث بازگشتم به انگلیس وجود دارد اما باید به شما اطمینان بدهم که من آماده نیستم که این کار را انجام بدهم. در آمریکا از فوتبال خداحافظی می‌کنم.

او در پاسخ به این سوال که شایعه شده منچستریونایتد و اورتون خواستار بازگشت او به لیگ برتر انگلیس هستند گفت: این مهم نیست. 

رونی در پایان گفت: تصمیم من برای بازنشستگی تصمیم درستی بود. من می‌توانم بازیکنان جوان را ببینم و احساس می کردم این زمان مناسب برای من است که بازی کردن را متوقف کنم و فرصت را به بازیکنان جوان بدهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز