خبرگزاری کار ایران

اوزیل به فوتبال آسیا نمی‌آید

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۴۸۰

ایجنت مسوت اوزیل در مصاحبه با نشریه ایوینینگ نیوز انگلیس مدعی شده که او از یک تیم آسیایی پیشنهاد حقوقی یک میلیون پوند در هفته داشته اما آن را رد کرده است.

به گزارش ایلنا، اوزیل در ماه فوریه سال جاری با آرسنال قراردادی جدید بست که به موجب آن در هر هفته 350 هزار پوند حقوق می گیرد و اکنون پردرآمدترین بازیکن تاریخ باشگاه محسوب می شود. با این حال او می توانست بیش از دو برابر این رقم حقوق دریافت کند اگر حاضر می شد که برای مشتری آسیایی اش بازی کند.

ارکوت سوگوت، مدیر برنامه های اوزیل در این باره به نشریه ایوینینگ استاندارد گفت: ما از آسیا پیشنهاد ات واقعا بزرگی داشتیم، پیشنهادهایی که بعضی از آنها واقعا جنون آمیز بودند. برای مسوت اما پول به هیچ عنوان مهمترین عامل نیست. پول قطعاً عامل مهمی است اما مردم باید یادشان باشد که پتانسیل های فوتبالی تنها یک بخش از روند مذاکرات هستند. این روزها، تأثیر اقتصادی یک فوتبالیست، ویژگی مهمی محسوب می شود.

مدیر برنامه های اوزیل ادامه داد: مسوت بیشترین فالوئر را در میان بازیکنان شاغل در لیگ برتر انگلیس دارد و من در جریان آمار فروش پیراهن او هستم و می دانم که پیراهنش در آرسنال بیشترین فروش را دارد. پس جنبه بازرگانی در مورد بازیکنانی مانند اوزیل بسیار بزرگ است. او در کشورهای مختلف بازی کرده، شماره 10 تیم ملی آلمان بود که قهرمان جهان شد. در سراسر دنیا بازیکنی ارزشمند و پرطرفدار است. باشگاه ها از قبل داشتن چنین بازیکنانی می توانند پول درآورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز