خبرگزاری کار ایران

برانکو دست از سر تیم جلالی بر نمی‌دارد؛

حجت حق وردی گزینه خرید پرسپولیس در نیم فصل

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۹۸۸

مدافع ستاره و مستحکم پیکان گزینه خرید پرسپولیس در زمستان است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس درحالیکه مشکلات زیادی از نظر نفری دارد و با جدایی و مصدومیت تعداد زیادی از بازیکنانش روبرو شده است، در نقل و انتقالات نیم فصل قصد دارد علاوه بر مهدی شیری، مهدی شریفی، سروش رفیعی و مهدی ترابی که تا کنون به خدمت گرفته، نفرات دیگری هم جذب کند تا با تمام قوا راهی نیم فصل دوم شود.

پس از اینکه محمد انصاری در دیدار با کاشیما آنتلرز مصدوم شد و مشخص شد از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی شده است سرخپوشان به فکر جذب یک مدافع میانی افتاده‌اند که گزینه اصلی برانکو از تیم پیکان می‌آید.

حجت حقوردی، مدافع پیکان که از بهترین مدافعان میانی لیگ برتر تا اینجای کار بوده است، از نفرات مورد توجه برانکو است و سرخپوشان قصد دارند از نیم فصل دوم او را به خدمت بگیرند.

پیش از این گادوین منشا و سیامک نعمتی فصل گذشته از پیکان به پرسپولیس آمدند و مهدی شیری هم از نیم فصل دوم به جمع سرخپوشان اضافه می‌شود و اگر حقوردی هم جذب شود، چهارمین شاگرد جلالی خواهد بود که به پرسپولیس خواهد رفت.

حقوردی یکی از عوامل اصلی عملکرد موفق خط دفاعی پیکان و 5 کلین‌شیت این تیم در طول 11 هفته بوده است. پیکان در حال حاضر با 9 گل خورده بعد از پرسپولیس و پدیده و هم دریف سپاهان کمترین گل خورده را دارد.

این بازیکن 25 ساله مشهدی است و از ابوملسم فوتبالش را شروع کرد و پس از آن به ذوب آهن رفت و حالا از فصل گذشته بازیکن پیکان محسوب می‌شود.

در فصل نقل و انتقالات حقوردی مورد توجه استقلال قرار داشت ولی در نهایت آبی‌پوشان با او به توافق نرسیده و به سراغ محمد دانشگر رفتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز