خبرگزاری کار ایران

ما تماشاگر نداریم که به خاطر اشتباه داوری وارد زمین شوند

حقوردی: بازیکنان صنعت نفت تماشاگران را تحریک کردند/ ادامه بازی در آن شرایط وحشتناک امکان پذیر نبود

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۴۴۴

مدافع پیکان بازیکنان صنعت نفت را مقصر متشنج شدن جو ورزشگاه تختی آبادان می‌داند.

حجت حقوردی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار پیکان مقابل صنعت نفت اظهار داشت: بازی سختی بود و صنعت نفت خط جلوی خیلی خطرناکی دارد و مهره‌های با تجربه این تیم از هر غفلتی می‌توانند یک موقعیت گل بسازند ولی خدا را شکر به خوبی مقابل این تیم ایستادگی کردیم و در نهایت 3 امتیاز مهم این بازی را گرفتیم.

وی در مورد صحنه منجر به اعتراض آبادانی‌ها هم گفت: محوطه جریمه خیلی شلوغ بود و مشخص نشد که چه اتفاقی افتاد ولی بازیکنان صنعت نفت می‌گفتند توپ به دست بازیکن ما خورده است. در آن شلوغی محوطه جریمه داور دید درستی نداشته و شاید به همین دلیل اگر هم اتفاقی افتاد ندیده است. جالب است که ما در زمین نتوانستیم ببینیم چه اتفاقی افتاده ولی تماشاگران از روی سکو معترض شدند.

مدافع پیکان در ادامه گفت: وقتی بازیکنان صنعت نفت آنطور به داور حمله می‌کنند که برای ما پنالتی نگرفتی تماشاگر هم تحت تاثیر قرار می‌گیرد و اعتراض می‌کند. مقصر آن اتفاقات بازیکنان صنعت نفت بودند که جو را متشنج کردند و تماشاگران را تحریک کردند.

حقوردی افزود: بعد از آن اتفاق 3 بازیکن وارد زمین شدند که داور با بیرون رفتن آنها قصد ادامه بازی را داشت ولی از همه طرف از سوی سکوها سنگ پرتاب می‌شد و حتی به بازیکنان ما و بازیکنان خود صنعت نفت هم برخورد کرد و کرار فکر می‌کنم آسیب دید. به بازیکنان صنعت نفت گفتیم 3 دقیقه مانده است و تماشاگران را آرام کنید تا بازی تمام شود ولی وقتی آنها هم به سمت سکوها رفتند به سمتشان سنگ پرتاب شد. داور قصد داشت بازی را ادامه دهد ولی وقتی به چشم کمک داور سنگ پرتاب شد دیگر شرایط ادامه بازی در آن جو وحشتناک فراهم نبود و تصمیم خوبی گرفت که بازی را قطع کرد. بعد از پایان بازی هم برای خروج مشکل داشتیم. بیش از یک ساعت در زمین ماندیم و خروجمان هم با مشکل مواجه شده بود و با اسکورت و تدابیر امنیتی به فرودگاه رفتیم.

وی در مورد اتفاقات گفت: اشتباه داوری همه جا هست و ده دقیقه قبل از آن اتفاق هم داور گل صد در صد سالم ما را قبول نکرد و اگر آن گل اعلام می‌شد شرایط بازی فرق می‌کرد. نباید به دلیل اشتباه داوری چنین رفتارهایی انجام شود. الان عربستانی‌ها می‌گویند ورزشگاه‌های ایران امنیت ندارد و با پخش شدن این اتفاقات بهانه به دستشان می‌دهیم. شاید مشکل تیم ما این است که تماشاگر نداریم برای اشتباهات داوری اعتراضات این چنینی انجام دهد و داور را تحت فشار قرار دهد.

حقوردی در پایان در مورد اینکه چه تصمیمی باید برای این بازی گرفته شود هم اظهار داشت: فکر می‌کنم باید بازی 3-0 اعلام شود و آنطور که شنیدیم چنین تصمیمی قرار است گرفته شود. در هر صورت باید منتظر رای کمیته انضباطی باشیم ولی ما بازی را برده بودیم و 3 دقیقه مانده بود تمام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز